Ministrit të Arsimit Arbër Ademit i shkruan maturanti për defektet e mësimit në internet: Vendoseni veten në vendin tonë!

190

linku https://fokus.mk/maturant-mu-pisha-na-ministerot-ademi-za-defektite-na-onlajn-nastavata-stavete-se-na-nashe-mesto/

Një maturant i Shkollës së Mesme Mjekësore në Shkup po i shkruan një letër Ministrit të Arsimit Arber Ademi. Ai e informoi Ministrin për problemet reale me të cilat përballen kur zhvillojnë orë mësimi në internet.

Përshëndetje, unë jam maturant Shkollës së Mesme Mjekësore në Shkup Meqenëse askush nuk na kupton, vendosa t’i drejtohem Ministrisë së Arsimit dhe Shkencës në mënyrë publike.

Në një situatë të pandemisë, kur shumë njerëz nga vendi ynë prteken, numri i të cilëve po rritet çdo ditë, dhe në të njëjtën kohë paniku i njerëzve që të gjithëve na mba të shtërnguar çdo ditë dhe duke mos qenë faji ynë , të gjithë jemi të mbyllur në shtëpi (natyrisht mbi të gjitha për të mirën tonë). Ministria e Arsimit dhe Shkencës arriti në përfundimin pas një pushimi 1 javor se viti shkollor duhet të vazhdojë të kryhet normalisht në formën e mësimit ONLINE dhe se ne duhet të vlerësohemi nga ai. Në fillim nuk pati asnjë konfuzion midis ndonjërit prej nesh sepse nuk menduam se situata do të dilte siç është tani. Ne filluam të marrim email nga të gjithë profesorët dhe ata kërkuan që të bëhen grupe për lëndën e tyre, ku ata të bashkëngjitnin përmbajtjen mësimore dhe ne do të ishim në gjendje të diskutonim.

Ne u bashkuam me viber, edmodo,classroom , facebook, skype, duke mos ditur se cili grup të hapet i pari dhe cilin detyrë shtëpie ta bënim më parë , projekte apo të ngjashme. për ta bërë atë në kohën e caktuar (që affati ishte i shkurtër). Kur na erdhi te të gjithë ne mbi kokë , duke iu drejtuar profesorëve të shfaqin mirëkuptim, morëm reagimet e mëposhtme:

-dhe cila është puna juaj gjatë gjithë ditës?

  • kemi përgatitur 1000 faqe për provimin, ju jeni duke u ankuar për një temë;
  • marrim udhëzime nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës dhe i përcjellim ato tek ju;
    -dhe ne kemi fëmijë dhe familje në shtëpi, dhe u kushtojmë kohë atyre dhe e dimë si është;
  • pa problem, mos shkruaj detyrat e shtëpisë, nuk do të marrësh provimin;
    -dhe shumë komente të tjera.

Në të njëjtën kohë, ne të gjithë jemi duke punuar dhe të njëjtat kërkesa (punët e brendshme, projektet) u bënë me kohë dhe u janë dërguar profesorëve si një shpjegim i mëtejshëm për ministrinë për veprimtarinë tonë dhe suksesin e arritur.

Por kjo nuk ishte e gjitha, këtë fundjavë morëm një njoftim se të gjithë do të duhet të vlerësohemi përmes testeve ose komunikimit të drejtpërdrejtë (thirrje video) me profesorët për kushtet e të cilëve do të njoftohemi në kohën shtesë.;Këtyre ditëve shumica e profesorëve na u drejtuan duke thënë – që sapo morëm një njoftim nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës, të gjithë duhet të ju vlerësojmë më së voni deri të Premten

Edhe pse si material i dorzuar nuk llogaritet ai material i cili do u dërgohet nxënësve pa sqarime të mëtutjeshme

Në rregull profesorë , ju merrni njoftime nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës, dhe në fund të fundit, kur ju drejtohemi, ju mbroni veten duke thënë që ne nuk duam t’ju shqetësojmë në këtë situatë. Epo, Ministria e Arsimit dhe Shkencës e ka bërë të qartë se vlerësimi mund të bëhet në shumë mënyra, ju aplikoni gjithçka, dhe më së shpeshti ju kërkoni thirrje video, për shkak të sigurisë se si do të marrim notën ose për shkak të frikës së humbjes së titullit tuaj sepse do të shkruani notat më të larta (megjithëse shumë nxënës të shkollave të mesme nuk luftojnë për notat më të larta dhe janë mesatarisht të suksesshëm)?

Më lejoni të mos harroj ti përmendi prindërit që kanë fëmijë më të vegjël dhe i kushtojnë pjesën më të madhe të ditës për çdo ditë, duke i ndihmuar ata të kryejnë aktivitetet e marra me kohë dhe t’i dërgojnë tek ju.

Të tensionuar nga situata, por çdo ditë ka më shumë përmbajtje mësimore që nuk u realizuan gjatë mësimit të rregullt në bankat shkollore këtë mënyrë gjatë vitit normal shkollor .Jemi të gjithë para fundit dhe kemi mbetur edhe 3 muaj deri në fund të vitit shkollor, por nuk është faji ynë që Ministria e Arsimit dhe Shkencës të reagojë në mënyrë jo të duhur në këtë situatë.
.Sidomos për ne maturantët që këto ditë, në vend që të përgatitemi për të marrë provimin e diplomimit, ne bëjmë projekte dhe zhvillojmë një thirrje video me të gjithë profesorët, por prapë na kërkohet ta marrim atë pa marrë parasysh materialin e humbur dhe dorëzuar në mënyrë jo të duhur.

I APELOJMË MASH-it ,TË VIHET NË VENDIN TONË -NXËNËSVE ,EDHE NJËHERË TË RISHIKOHET METODA E GJENDUR ( për të cilën flet)E CILA NA SOLLI PARA AKTIT TË KRYER -thuhet në letrën e maturantit