16 C
Tetovo
E shtunë, 18 Maj, 2024
BallinaEkonomiEdhe makinat e përdorura janë kthyer në luks, duke u rritur...

Edhe makinat e përdorura janë kthyer në luks, duke u rritur me 30 për qind dhe çmimi i tyre do të vazhdojë të rritet

Makinat e përdorura janë rritur me 30 për qind dhe rritja e çmimeve nuk do të ndalet. Prodhimi i ngadaltë i makinave të reja në Evropë ka rritur çmimet e makinave të përdorura. Duke qenë se shumica e makinave të përdorura në vendin tonë importohen nga Gjermania, Franca dhe Italia, sipas importuesve të makinave të përdorura, është logjike që çmimet të rriten. Arsyet e rritjes së çmimeve, përveç uljes së shpërndarjes së makinave të reja, janë edhe rritja e detyrimeve të importit dhe ulja e kërkesës.

Çmimet e makinave të përdorura janë rritur me 30 për qind dhe trendi i rritjes së çmimeve të veturave të vjetra dhe të reja do të vazhdojë.

  • Çmimet e makinave të përdorura janë rritur, por pritet të rriten edhe më shumë. Nuk mund t’i shesim me të njëjtin çmim kur tarifat tona janë rritur për 50 për qind që nga viti i ri dhe nga viti 2018 kur miratuan Ligjin e ri për importin e automjeteve, deri më tani për 100 për qind. Kështu, për shembull, nëse detyrimet e importit për “Opel Corsa” ishin nga 350 deri në 400 euro, tani janë 700 euro. Në anën tjetër, për shkak të krizës ekonomike dhe uljes së fuqisë blerëse të qytetarëve, kërkesa për vetura të përdorura këtë vit është ulur për 20 deri në 30 për qind, thotë për VEЕER Aleksandar Gjosevski, pronar i parcelës për vetura të përdorura.
    Arsyeja e rritjes së çmimeve në tregun vendas është rritja e çmimeve të automjeteve të përdorura në Evropë ku nuk ka dërgesa të reja dhe është logjike që ato të përdorura të rriten. Importuesit e automjeteve të përdorura ankohen se frekuentimi në parkingje është shumë i ulët, thonë se shitjet e tyre kanë rënë për 20 deri në 30 për qind, ndërsa në vitin 2020 kanë shënuar rënie të shitjeve mbi 50 për qind.
  • Reduktimi i shitjeve është ndikuar edhe nga rritja e çmimit të benzinës. Dhe ata qytetarë që kanë makina, nuk i ngasin më ato, sepse u kushton shumë të shkojnë çdo ditë në punë me makinë. Pavarësisht se çmimi i naftës është pothuajse i barabartë me çmimin e benzinës, motorët me naftë janë ende të kërkuar në vendin tonë për shkak të konsumit më të ulët. Kështu, për shembull, në 100 kilometra dizel harxhon 2-2,5 litra më pak se benzina – thotë Gjosevski.
    Standardi i jetesës së qytetarëve është më i ulët dhe ata nuk kanë mundësi të blejnë vetura të reja. Më të njohurat janë ato nga 2000 deri në 3000 euro, por për shkak të taksave ndaj shtetit, të cilat janë rritur me 100 për qind, makinat më të lira janë rritur me 500 euro.

Çmimi i makinave të përdorura në Evropë vitin e kaluar, mesatarisht u rrit me pothuajse 25 për qind. Kështu, për shembull, nëse një makinë e përdorur në Gjermani kushtonte mesatarisht 21,793 euro në mars 2021, i njëjti muaj në 2022 ishte 26,817 euro.

Sipas analistëve, çmimet e makinave të përdorura po rriten për shkak të uljes së furnizimit me të reja. Kriza e koronës ndikoi në mungesën e çipave dhe pjesëve të tjera për industrinë e automobilave, gjë që uli kapacitetin e prodhimit. Në të njëjtën kohë, çmimet e makinave të reja janë rritur me shtatë për qind në tre vitet e fundit. Rritja e ndjeshme e çmimeve të makinave të përdorura nuk vlen vetëm për makinat trevjeçare, por edhe për modelet më të vjetra. Kur oferta është e kufizuar, kërkesa për modelet më të vjetra rritet gjithashtu, duke rritur çmimet.

Trendi është i qartë – gama e makinave të përdorura, veçanërisht modelet e njohura me benzinë ​​dhe naftë, do të ulet dhe çmimet do të vazhdojnë të rriten.burimi

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments