Amazon ndryshoi logon e aplikacionit sepse i ngjan Adolf Hitlerit

45

Amazon ndryshoi logon kryesore të aplikacionit për blerje pas reagimit të klientëve të cilëve ridizenjimi i fundit i ngjante Adolf Hitlerit.

Ikona e aplikacionit u lëshua në janar dhe përmbante një copë shirit blu pak më lart se logoja e njohur e kompanisë “e qeshur”.

Për shumë, megjithatë, një fjongo e tillë i ngjante mustaqeve të veshura nga një udhëheqës nazist. Pas reagimeve të klientëve, gjiganti i teknologjisë ndryshoi modelin, duke palosur një pjesë të shiritit blu mënjanë.

Kompania i tha BBC se versioni origjinal ishte lëshuar në disa vende para ndryshimit.

“Për fat të keq, vizualizimet e shiritit të tyre në logon origjinale shoqërohen menjëherë me mustaqet e Hitlerit, sepse ky lloj mustaqesh është ngulitur përgjithmonë në nënvetëdijen tonë.” “Nuk është saktësisht shoqata më e mirë e markave që aspiron të sigurojë kënaqësi në radhë të parë,” tha Vicky Bulen, shefi ekzekutiv i agjencisë së markave Collie Porter Bell.

Logoja e aplikacionit, e cila mund të shihet në smartphone dhe tabletë, përmbante më parë grafikët e një karroce.

Tani dizajni i ri është zbukuruar me një dërgesë me ngjyrë krem, e cila përmban “buzëqeshjen” karakteristike – logon e kompanisë dhe një shirit blu.

“Logoja e re është krijuar për të ngjallur pritjen, eksitimin dhe gëzimin që pasojnë kur blerësit fillojnë një udhëtim pazar në telefonët e tyre, ashtu si kur shohin dërgesën tonë në pragun e tyre”, tha Amazon.

Laura Weldon, themeluese e kompanisë së dizajnit të markës Studio LVD, shtoi se “markat vazhdimisht ndryshojnë dhe ridizenjojnë logot e tyre. Ishte mirë që Amazon të dëgjonte klientët. “Isshtë e qartë se ata kujdesen për atë që thonë klientët e tyre dhe i vendosin ata në qendër të asaj që bëjnë ata.”

Fytyra e Hitlerit është aq e njohur sa që disa pretendojnë se e shohin atë në disa objekte dhe objekte.marketing365.mk

Kështu, në vitin 2011, imazhi i një shtëpie në qytetin Uells të Swansea u bë viral, sepse i ngjante një diktatori nazist.

Situata të ngjashme janë raportuar me disa marka të tjera.

Marka sportive Umbro u kritikua në 2002 për modelimin e atleteve të tyre si një gaz helmues i përdorur nga nazistët për të vrarë miliona njerëz në të gjithë Evropën.