ër ndërtimin e autostradave Tetovë – Gostivar, Strugë – Qafë Thanë dhe Prilep – Manastir, shteti do të punësojë një investitor strategjik sipas një modeli të ri, për herë të parë pa tender. Në periudhën tjetër, një Komision për negociata me investitorin strategjik “Behtel Enka” duhet të formohet, dhe kushtet për këtë u krijuan pasi Parlamenti miratoi Ligjin për atë qëllim në një procedurë të shkurtuar dje, dhe presidenti Stevo Pendarovski nënshkroi Dekretin për shpalljen e saj dje. Ndërkohë, Komisioni Shtetëror Antikorrupsion, i cili e konsideron ligjin si një faktor me rrezik të lartë për korrupsion dhe konflikt interesi, i kërkoi kreut të shtetit që të mos firmoste dekretin dhe pasi të ndodhte, paralajmëroi se mendimin që e kanë përgatitur do ta dorëzojnë tek Gjykata kushtetuese.
Nga Kabineti i presidentit dje kumtuan se Pendarovski e nënshkroi Dekretin për shpalljen e Ligjit për konfirmimin e interesit publik dhe emërimin e një partneri strategjik për zbatimin e projektit për ndërtimin e korridorit 8 të infrastrukturës (seksioni: Tetovë – Gostivar – Bukojçani dhe projektin për autostradën Trebenishta – Strugë -) dhe Korridori 10 D (pjesa e autostradës Prilep – Manastir) në Republikën e Maqedonisë së Veriut.
Paraprakisht, kryetarja e Komisionit shtetëror për parandalimin e korrupsionit (KSHPK, Biljana Ivanovska informoi në konferencë për shtyp se pas një rishikimi anti-korrupsion, u përcaktua se ky ligj, në tërësi, është një faktor me rrezik të lartë për korrupsion dhe konflikti i interesit dhe në thelb pezullon sistemin ligjor në shtet, duke përjashtuar zbatimin e ligjeve të tjera plotësisht ose pjesërisht. Ligji i miratuar dhe zbatimi i dispozitave të ligjit në praktikë, sipas aktivistëve anti-korrupsion, do të thotë shkelje e parimeve mbi të cilat bazohet lufta kundër korrupsionit dhe konflikt të interesit.
Siç paralajmëroi Ivanovska, KSHPK do t’i kërkojë presidentit Pendarovski të mos nënshkruajë Dekretin dhe nëse e bën, ai do t’i paraqitet Gjykatës Kushtetuese. Ata do të përdorin, njoftuan, të gjitha mjetet e mundësuara në sistem për t’u përdorur në raste të tilla dhe nuk do të heqin dorë.
Në elaborimin e mendimit të KSHPK për këtë ligj, ndër të tjera, qëndron se shkelet me Kushtetutë garanton lirinë e tregut dhe sipërmarrjen dhe detyrimin e shtetit për të siguruar pozitë të barabartë juridike të të gjitha subjekteve të tregut dhe në kundërshtim të drejtpërdrejtë me detyrimin të shtetit për të marrë masa kundër pozitës monopole dhe sjelljes së tregut.
Gjatë debatit në Kuvend në prag të votimit për ligjin, tërheqje të tij kërkuan deputetët nga VMRO-DPMNE-ja. Deputeti nga kjo parti Vllado Misajllovski tha se në të duhet të përmirësohen shumë punë dhe se me këtë përmbajtje do të shkaktohen shumë probleme gjatë realizimit të projekteve të planifikuara.
Deputeti i BESA-s, Kastriot Rexhepi, nga ana tjetër, si një nga ithtarët e këtij ligji, tha se të gjithë duhet të mbështesin këto projekte dhe të votojnë për ligjin.
Qeveria më 31 mars të këtij viti e nënshkroi Memorandumin për mirëkuptim me kompaninë “Behtel Enka” si një investitor strategjik për ndërtimin e autostradave Tetovë – Gostivar, Strugë – Qafë Thanë në Korridorin 8, dhe Prilep – Manastir në Korridorin 10 d. Ai parashikon ndërtimin për herë të parë përmes një modeli të ri pa shpallur tender, dhe siç shpjegohet nga ministri i linjës Blagoj Boçvarski, ai do të japë rezultatet më të shpejta dhe më optimale në ndërtimin e rrjetit rrugor.
Nga projektet aktuale për autostrada të reja në vend, po punohet për ndërtimin e autostradës Kërçovë-Ohër, e filluar në 2014, dhe për përfundimin e saj propozohet përsëri një afat i ri – fundi i vitit 2023, si dhe seksioni Shkup Bllaca ku punimet e para janë duke u zhvilluar. Dy kilometra dhe pjesa tjetër duhet të fillojë ndërtimin vitin e ardhshëm.zhurnal.mk