Shkup / UNICEF dhe UNESCO- Rihapja e shkollave nuk duhet të presë

28

Rihapja e shkollave nuk duhet të presë. Të gjitha shkollat ​​duhet të sigurojnë udhëzime fizike sa më shpejt të jetë e mundur, pa asnjë pengesë për të hyrë dhe pa kërkuar vaksinim para se të hyjnë në shkollë. Humbjet që fëmijët dhe të rinjtë do të pësojnë nga mos shkuarja në shkollë nuk do të kompensohen kurrë, tha në një deklaratë të përbashkët Drejtori Ekzekutiv i UNICEF Henrietta For dhe Drejtori i Përgjithshëm i UNESCO, Audrey Azulaj.

Shkollat ​​duhet të jenë të fundit që do të mbyllen dhe të parat që do të rihapen, thanë ata, duke theksuar se 18 muaj pas fillimit të epidemisë KOVID-19, arsimi për miliona fëmijë është ndërprerë ende dhe që nga sot, shkollat ​​fillore dhe të mesme janë të mbyllura.shkollat ​​në 19 vende – një fakt që prek drejtpërdrejt mbi 156 milion studentë.

Drejtuesit e dy organizatave të KB kujtojnë se në përpjekjet për të frenuar përhapjen e pandemisë, qeveritë shpesh mbyllnin shkollat ​​dhe i mbanin të mbyllura për periudha të gjata kohore, edhe kur situata epidemiologjike nuk e justifikonte atë. Veprime të tilla, thuhej në deklaratë, shpesh ishin zgjidhja e parë, sesa zgjidhja e fundit. Në shumë raste, shkollat ​​u mbyllën, ndërsa baret dhe restorantet mbetën të hapura.

  • Humbjet që fëmijët dhe të rinjtë do të pësojnë nga mos shkuarja në shkollë nuk do të kompensohen kurrë. Nga humbja e njohurive, përmes ankthit, ekspozimit ndaj dhunës dhe abuzimit, në vaktet e humbura dhe vaksinimet në shkollë ose aftësitë e reduktuara shoqërore, pasojat për fëmijët do të ndihen në rezultatet e tyre arsimore dhe angazhimin shoqëror, si dhe në pusin e tyre fizik dhe social -qenien.shëndeti mendor. Fëmijët në mjedise me të ardhura të ulëta, të cilët nuk kanë qasje në mjetet e mësimit në distancë dhe fëmijët më të vegjël, të cilët janë në fazat kryesore të zhvillimit, shpesh preken më së shumti, tha For dhe Azulaj në një deklaratë.

Humbjet për prindërit dhe kujdestarët janë po aq të larta, sipas UNICEF dhe UNESCO, sepse “mbajtja e fëmijëve në shtëpi i detyron prindërit në të gjithë botën të lënë punën e tyre, veçanërisht në vendet pa ose me politika të kufizuara të pushimit familjar”.

  • Kjo është arsyeja pse rihapja e shkollave për mësimdhënie me prani fizike nuk duhet të presë. Rastet nuk duhet të priten të arrijnë zero. Ka prova të qarta se shkollat ​​fillore dhe të mesme nuk janë ndër nxitësit kryesorë të përhapjes. Ndërkohë, rreziku i përhapjes së KOVID-19 në shkolla mund të kontrollohet me strategji të përshtatshme zbutëse në shumicën e mjediseve. Vendimi për hapjen ose mbylljen e shkollave duhet të bazohet në analizën e rrezikut dhe konsideratat epidemiologjike në komunitetet ku ato ndodhen. Rihapja e shkollave nuk duhet të presë që të gjithë mësuesit dhe studentët të vaksinohen. Ndërsa një mungesë e përgjithshme e vaksinave që mundon vendet me të ardhura të ulëta dhe të mesme, vaksinimi i punëtorëve të vijës së parë dhe ata që rrezikojnë nga sëmundje serioze dhe vdekje do të mbeten një përparësi. Të gjitha shkollat ​​duhet të sigurojnë frekuentim fizik sa më shpejt të jetë e mundur, pa pengesa për të hyrë dhe pa kërkuar vaksinim para se të hyjnë në shkollë, sipas një deklarate të përbashkët nga Drejtori Ekzekutiv i UNICEF dhe Drejtori i Përgjithshëm i UNESCO.

Përpara Samitit të Sotëm të Edukimit Global, ata u bëjnë thirrje vendimmarrësve dhe qeverive që t’i japin përparësi hapjes së sigurt të shkollës për të shmangur një katastrofë gjeneratash.

  • Mbyllja e shkollave vë në rrezik të ardhmen tonë për përfitime të paqarta në të tashmen. Ne duhet të vendosim më mirë përparësitë. Ne mund dhe duhet të hapim shkollat ​​në mënyrë të sigurt, apelojmë Henrietta For dhe Audrey Azoulay në një deklaratë të përbashkët.