10.6 C
Tetovo
E hënë, 6 Maj, 2024
BallinaLajmeMe korridoret 8 dhe 10D bëhet realitet kërkesa e Odës së ndërtimtarisë...

Me korridoret 8 dhe 10D bëhet realitet kërkesa e Odës së ndërtimtarisë për lidhjen me portet e Durrësit dhe Burgasit

Lidhja me portet e Durrësit dhe Burgasit ka qenë një kërkesë e kahershme e Odave ekonomike të vendit, të cilat kërkonin një alternativë për portin e Selanikut, me synimin për uljen e çmimeve të transportit dhe mundësinë e një zgjedhjeje më të madhe në importin dhe eksportin e mallrave. Me vetëm një lidhje porti ndërkombëtar, Maqedonia e Veriut rrezikoi të bllokohet plotësisht në rast të bllokadës ose grevës në Selanik, me kompanitë vendase që paguajnë çmime deri në tre herë më të larta për transportin e mallrave, duke rezultuar në një goditje për ekonominë vendase.

Udhëkryq i Ballkanit

Ndërtimi i korridoreve 8 dhe 10D është një nga projektet më të rëndësishme infrastrukturore që kanë nisur në vend që nga pavarësia e tij dhe të gjithë në vend e dinë rëndësinë e tyre. Me ndërtimin e këtyre korridoreve, vendi, përveç portit të Selanikut, do të lidhet përfundimisht me dy porte të tjera – me atë në Durrës dhe Burgas dhe do të bëhet një udhëkryq në Ballkan.

Kjo lidhje dhe ky pozicionim i Maqedonisë si qendër reale e Ballkanit është një projekt më i madh se një Qeveri dhe që është planifikuar dhe konceptuar që nga pavarësia dhe Qeveria aktuale është e vetmja që ka vendosur të përveshë mëngët dhe në vend të premtimeve boshe të fillojë realizimin e këtij projekti.

Me korridoret 8 dhe 10D bëhet realitet kërkesa e Odës së ndërtimtarisë për lidhjen me portet e Durrësit dhe Burgasit

Lidhja me portet e Durrësit dhe Burgasit ka qenë një kërkesë e kahershme e Odave ekonomike të vendit, të cilat kërkonin një alternativë për portin e Selanikut, me synimin për uljen e çmimeve të transportit dhe mundësinë e një zgjedhjeje më të madhe në importin dhe eksportin e mallrave. Me vetëm një lidhje porti ndërkombëtar, Maqedonia e Veriut rrezikoi të bllokohet plotësisht në rast të bllokadës ose grevës në Selanik, me kompanitë vendase që paguajnë çmime deri në tre herë më të larta për transportin e mallrave, duke rezultuar në një goditje për ekonominë vendase.

Udhëkryq i Ballkanit

Ndërtimi i korridoreve 8 dhe 10D është një nga projektet më të rëndësishme infrastrukturore që kanë nisur në vend që nga pavarësia e tij dhe të gjithë në vend e dinë rëndësinë e tyre. Me ndërtimin e këtyre korridoreve, vendi, përveç portit të Selanikut, do të lidhet përfundimisht me dy porte të tjera – me atë në Durrës dhe Burgas dhe do të bëhet një udhëkryq në Ballkan.

Kjo lidhje dhe ky pozicionim i Maqedonisë si qendër reale e Ballkanit është një projekt më i madh se një Qeveri dhe që është planifikuar dhe konceptuar që nga pavarësia dhe Qeveria aktuale është e vetmja që ka vendosur të përveshë mëngët dhe në vend të premtimeve boshe të fillojë realizimin e këtij projekti.

Mbi 650 milionë euro për sektorin e ndërtimit vendor

Ky investim kapital, përveçse do të lidhë vendin me dy porte të reja, do të stimulojë ekonominë, do të modernizojë dhe do ta bëjë më të sigurt infrastrukturën rrugore, por do të ndihmojë edhe sektorin e ndërtimit vendas me mbi 650 milionë euro. Sipas marrëveshjes me kontraktorët “Bechtel dhe Enka”, 51 për qind e totalit të mjeteve për ndërtimin e korridoreve 8 dhe 10d duhet të jetë për punësimin e nënkontraktorëve vendas, gjë që do të kontribuojë në rritjen e pagave të punëtorëve, rritjen, zhvillimin dhe modernizimin e kompanive vendase.

Me ndërtimin e rrugëve të reja, të shpejta dhe të sigurta, do të kontribuojë në përmirësimin e sigurisë në komunikacion, si dhe lidhjen më të shpejtë të qyteteve në vend, gjë që në fund të fundit kontribuon në zhvillimin e ekonomisë në këto qytete, të cilat tashmë janë të ndërprera, larg nga pjesa tjetër. Rrugët e mira do ta bëjnë vendin më tërheqës për turistët dhe kalimtarët e huaj, që do të thotë fitim shtesë për shtetin.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments