Promovimi i produkteve në TikTok tani është mjaft i fuqishëm për të ndikuar në ekonomitë e mëdha bujqësore të SHBA-së dhe Iranit – të paktën kur bëhet fjalë për konsumin e ëmbëlsirave të nivelit të lartë.
Një çokollatë e mbushur me një mbushje kremoze me fëstëk jeshil është bërë tepër popullor pas një serie videoklipesh të shpërndara në faqen e rrjeteve sociale. Pamjet e para që lavdërojnë shijen e të ashtuquajturës “çokollatë e Dubait” të shtrenjtë u postuan në fund të vitit 2023 dhe tani janë parë më shumë se 120 milionë herë, për të mos thënë asgjë nga videot e shumta pasuese.
Rezultati ka qenë një mungesë ndërkombëtare e përbërësit jetik, kokrrat e fëstëkut, të cilat kultivohen kryesisht në SHBA ose në Iran. Në një vit, çmimet janë rritur nga 7,65 dollarë në 10,30 dollarë për paund, tha për Financial Times Giles Hacking, nga tregtari i arrave CG Hacking, transmeton Gazeta Sinjali.
Arra po bëhej tashmë e pakët për shkak të korrjes së dobët të vitit të kaluar në SHBA, eksportuesi kryesor në botë. Edhe pse ajo kulture ishte më e vogël se zakonisht, ajo ishte e cilësisë më të lartë dhe kështu shitej kryesisht si arra të plota, ende në lëvozhgën e tyre. Kjo ka krijuar një mungesë të mëtejshme të bërthamave bazë të përdorura në shufrat e çokollatës.