10.6 C
Tetovo
E enjte, 16 Maj, 2024
BallinaLajmeSËRBIA NGA 1 JANARI,PËR VETURA TË VJETËRA, EURO 1, 2, 3 ,...

SËRBIA NGA 1 JANARI,PËR VETURA TË VJETËRA, EURO 1, 2, 3 , PËR RECIKLIM DO TË PAGUAJË 2100-2900 EURO

Pothuajse çdo ditë në rrugët e Serbisë dalin rreth 560 mijë vetura me motorë të vjetër. Pronarët e automjeteve të vjetra me motorë Euro 1, 2 ose 3 mund t’i dorëzojnë automjetet e tyre për riciklim në shtet nga 1 janari dhe në këmbim do të marrin një subvencion për blerjen e një automjeti tjetër nga 2100 deri në 2900 në varësi të kategorisë së automjetit. . Siç shpjegojnë autoritetet, kjo do të reduktojë ndotjen e ajrit dhe do ta bëjë më të lehtë për drejtuesit e mjeteve të hyjnë në automjete më të reja dhe teknikisht më korrekte.

Ndarja e subvencioneve do të fillojë nga janari i vitit të ardhshëm, konkursi do të shpallet gjatë vjeshtës së këtij viti, bartës i projektit për ndërrimin e automjeteve të vjetra është Ministria e Mbrojtjes së Mjedisit, ndërsa qëllimi i aksionit, i cili do të të realizohet në disa faza, është reduktimi i ndotjes së ajrit, shkruan Euronews.

Për shkak se janë ndotës të mëdhenj, plani i qeverisë serbe është që në fazën e parë të eliminojë 140 mijë automjete nga trafiku.

Sa do të jenë subvencionet?

Ideja është që të merret një subvencion prej 2,100 € për çdo makinë të ricikluar, 2,500 € për një kamion të lehtë dhe 2,900 € për një autobus për të blerë një automjet jo më të vjetër se 2015 me motor Euro 6.

  • Me ato para nuk mund të blesh një makinë Euro 6, por është mirë të shtosh në buxhet. Por kjo nuk është realisht e mundur, sepse ato makina Euro 6 të vitit 2015 apo 2016, të cilat janë të vjetra edhe sipas standardeve evropiane, duhet të ndani 15,000 apo 20,000 për to, dhe kjo nuk do të thotë shumë, thotë Dragan Simiq, ekspert për automobil për Euronews Serbia.

Në varësi të vitit dhe gjendjes, disa modele me motor Euro 6 mund të gjenden me çmime më të ulëta se 10.000 euro.

Megjithatë, kur bëhet fjalë për shkarkimet e gazrave të dëmshëm, shoqatat mjedisore kujtojnë se trafiku është vetëm një nga segmentet problematike.

Meqenëse mosha mesatare e veturave është rreth 17 vjet dhe ende lejohet importimi i automjeteve me motorë Euro 3 në Serbi, Jezdimiroviç arrin në përfundimin se zëvendësimi i planifikuar do të jetë një proces kompleks dhe se një pyetje e madhe është nëse Serbia ka kapacitete për të kryer riciklimi në një mënyrë EKOLOGJIKE me mjedisin si mënyra e duhur.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments