7.3 C
Tetovo
E enjte, 25 Prill, 2024
BallinaLajmeKatër nga rrugët e dhjetë më të frekuentuara nuk janë autostradë, rruga...

Katër nga rrugët e dhjetë më të frekuentuara nuk janë autostradë, rruga Tetovë-Gostivar dhe më tej me më shumë trafik

Një rënie e madhe në trafik në vitin 2020 u regjistrua në korridorin rrugor 10, dhe autostrada Tetovë-Gostivar në krizën Kovid mbeti rruga më e shpeshtë rrugore në vend. Të dhënat që “Meta.mk” kërkoi dhe mori nga Ndërmarrja Publike për Rrugët Shtetërore tregojnë se me Trafikun Mesatar Vjetor Ditor (PGDS) prej 13,647 automjeteve, autostrada Tetovë-Gostivar kishte trafikun më të madh në vitin 2020. Sa të kujtoj, nevojitet seksioni autopatik ose rehabilitimi urgjent, për të cilin “Meta.mk” tashmë ka shkruar në disa raste.
Sidoqoftë, të dhënat e mbledhura nga sportelet fikse automatike të automjeteve në rrugë thonë se edhe katër nga dhjetë rrugët më të shpeshta rrugore në vend nuk janë ndërtuar në nivelin e autostradës ose autostradës. Për vite me radhë, rruga me trafikun më të lartë është rruga kryesore Strumica-Novo Selo, në të cilën vitin e kaluar u regjistruan mesatarisht 10,302 automjete në ditë. 10,524 automjete.
Lista e rrugëve më të shpeshta në vitin 2020 përfshin edhe autostradën Ohër-Pestani, e cila ka një fluks të madh trafiku gjatë verës, megjithëse gjerësia e një pjese të kësaj rruge nuk korrespondon me PGDS-të e realizuara të 9,192 automjeteve vitin e kaluar. Në rrugën e vjetër nga Shkupi në Veles, në rrugën ndërmjet Magjarit dhe Katlanovës, vitin e kaluar u regjistruan mesatarisht 8,395 automjete në ditë, edhe pse rruga në këtë rrugë ka qenë plot me gropa për një kohë të gjatë dhe ka nevojë për rindërtim urgjent.
Përkundër kësaj, të dhënat nga matja e frekuencës së automjeteve në vitin 2020 tregojnë se kriza ndikoi në zvogëlimin drastik të trafikut në autostradë përgjatë Korridorit 10. Kështu, në autostradën Kumanovë-Miladinovci vitin e kaluar u regjistrua PGDS prej 5,837 automjeteve , ndërsa Velesi dhe anasjelltas vetëm 7,754 automjete. Seksionet e tjera autopatike nga Tabanovce në Gjevgjeli gjithashtu kishin një nivel më të ulët të trafikut. Autostrada e re Miladinovci-Shtip vitin e kaluar kishte një frekuencë mesatare prej 6,398 automjeteve në ditë.

Përkundër kësaj, të dhënat tregojnë se aty ku po ndërtohen rrugë të reja, mund të thuash se nuk ka asnjë ndryshim në nivelin e trafikut vitin e kaluar në krahasim me vitet e mëparshme. Kështu, seksioni Stracin-Kriva Palanka në vitin 2020 kishte një PGDS modeste prej 2,295 automjeteve, edhe pse në një pjesë të saj po ndërtohet autostradë e re.Në rrugën rajonale Drenovo-Prilep përmes Pletvar vitin e kaluar kishte një frekuencë mesatare prej 4,994 automjetesh në ditë.
Në rrugën nga Stenkoeec për në vendkalimin kufitar Bllacë vitin e kaluar PGDS arriti në 3,615, që unë përfaqësoj; një reduktim i madh që ka shumë të ngjarë të jetë rezultat i kufijve të mbyllur për periudha të caktuara vitin e kaluar për shkak të pandemisë kovid-19. E njëjta situatë mund të vërehet në rrugët e tjera rrugore që çojnë në pikat kufitare me vendet fqinje.
Sportelet automatike të automjeteve, nga të cilat nxirren shumat PGDS, janë të vendosura në gropa induktive në shina dhe ato matin më saktësisht kalimin e automjeteve në drejtim të udhëtimit, duke filluar nga motorët te kamionët më të mëdhenj.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments