Turizmi i kanabisit nganjëherë margjinalizohet nga industria e turizmit, por përdoruesit e marihuanës, veçanërisht turistët, shpenzojnë miliona dollarë për pirjen e duhanit rekreativ. Popullariteti në rritje i marihuanës, veçanërisht pasi industria mjekësore filloi ta përdorë atë në masë në prodhimin e ilaçeve, vajrave, kremrave Disa vende e përdorin atë për të zhvilluar turizmin, dhe kështu si një mundësi për të rimbushur arkat e shtetit. Kur kanabisi është i ligjshëm dhe përdoret për të tërhequr turistë, i gjithë procesi ka provuar të jetë një vendim i mirë nga disa qeveri. Ata tashmë bëjnë shumë para nga turizmi i kanabisit. Për shembull, që kur Colorado legalizoi marihuanën në 2016, numri i turistëve është rritur ndjeshëm. Një studim i tregut të turizmit konfirmon se 15 deri në 20 përqind të mysafirëve të huaj në Kolorado blejnë dhe përdorin marihuanë. Ideja e Kryeministrit Zoran Zaev për legalizimin e marijuanës, si për qëllime mjekësore dhe rekreative, fillon për zhvillimin e turizmit, dhe kështu të hotelierisë. Nga informacioni që ai vendos në publik, qëllimi është që të prodhohen lule të thata që do të eksportohen, dhe në të njëjtën kohë do të shiten legalisht në shtëpi, kryesisht për rekreacion dhe turistë. Nëse shikojmë shembujt e vendeve që tashmë promovojnë turizmin e kanabisit në një shkallë të gjerë, bëhet e qartë se ata as nuk kanë gabuar dhe as nuk kanë ndërmend ta ndalojnë atë, ky turizëm sjell miliarda dollarë në vit për të gjithë. KANADA NUK MUND T B BEN PARA TURIZMI CANNABIS Mediat e huaja shkruajnë se një nga agjencitë e udhëtimit që merren me turizmin e kanabisit është “Cannabis Tours” amerikane nga Denver, e cila në gjashtë vitet e ekzistencës së saj ka arritur të zgjerojë shërbimet e saj në qendrat e tjera të mëdha, si Los Angeles, Las Vegas, Boston, Washington. dhe të tjerët. Shembulli i tyre ndiqet nga shumë agjenci udhëtimesh në të gjithë botën, veçanërisht në vendet ku marihuana legalizohet. Kjo është e nevojshme sepse ata duhet të përballen me trendin e rritjes së popullaritetit dhe konsumit të kanabisit. Kur bëhet fjalë për Kanada, ajo që ka ndodhur atje në dy-tre vitet e fundit që askush nuk e priste, është bërë një destinacion kryesor turistik i kanabisit, mund të thuhet në të gjithë botën. Ofertat në turizmin e kanabisit janë të ndryshme, dhe përmbajtje të reja shfaqen pothuajse çdo ditë. E si mund të mos jetë, kur vetëm në vitin 2019 turistët së bashku me kanadezët shpenzuan pesë miliardë dollarë amerikanë. Një nga arsyet e rritjes drastike të fluksit të parave të gatshme në thesarin e Kanadasë, punëtorët e turizmit përmendin situatën ekonomike të të ftuarve, se ata janë të vendosur mirë, të gatshëm të paguajnë për shijimin e vërtetë të natyrës të plotësuar me përdorimin falas të llojeve të ndryshme të marihuanës. Statistikat tregojnë se turistë nga e gjithë bota udhëtojnë në Kanada, dhe shumë prej tyre janë të gatshëm të paguajnë për turne luksoze turistike që kushtojnë $ 9,000, të cilat përfshijnë një turne shëtitje me peisazhe, një masazh me vajra kanabisi, një darkë me erëza nga marihuanë, deri në një dasmë kanabisi që kushton 3000 dollarë shtesë. Mediat e huaja raportojnë se turnet me kanabis shoqërohen me ngjarje dhe manifestime të shumta në shumë qytete kanadeze, kështu që të huajt kanë mundësinë të argëtohen, të njihen me kulturën dhe muzikën kanadeze, por edhe të ndjekin klasat edukative për përdorimin e kanabisit në mjekësi dhe qëllime rekreative. Për ata që synojnë të mbjellin pemë në shtëpi, aty ku lejohet, mbahen leksione me këshilla për një produkt më të mirë. Udhëtimet përfshijnë vizita në birrari, klube nate, pamje historike, të gjitha me qëllim që turistët të njihen vazhdimisht me vendin, por edhe për të mundësuar përdorimin rekreativ të marihuanës në vende të ndryshme në kohë të ndryshme të ditës. Dhe e gjithë kjo funksionon shumë mirë në Kanada, e cila, megjithëse zbatoi legalizimin disa vjet më parë, përsëri në një kohë të shkurtër arriti të vendoset si një lider në botën e turizmit të kanabisit. Dhe e gjithë kjo është e mundur me një koncept të mirë për legalizimin, por edhe me një organizim solid të sektorit të turizmit dhe hotelierisë, diçka që duhet të rregullohet në vendin tonë për të justifikuar legalizimin e kanabisit. Nuk ka asnjë lloj tjetër të turizmit, i cili rritet me 135 miliard dollarë në një dekadë Pirja e duhanit e marihuanës nuk lejohet në hotelet klasike në Kanada, por ekziston një platformë e njohur Bud dhe Mëngjesi përmes së cilës adhuruesit e kanabisit mund të rezervojnë akomodim në objektet ku lejohet. Kjo platformë, si dhe mjediset e akomodimit që pranojnë turistë të kanabisit, respektojnë privatësinë e mysafirëve, duke qenë se shumë prej tyre vijnë nga vendet ku marihuana është ende e ndaluar.Bud dhe Mëngjesi është rrjeti i parë në botë që bashkon të gjithë hotelet, hostelet dhe akomodimin privat për përdoruesit e marihuanës. Ky shërbim ka mbi 100,000 përdorues përmes të cilëve turistët mund të rezervojnë strehim në vende ku askush nuk do t’i shqetësojë që pinë duhan, aq më pak që dikush do t’i arrestojë për këtë. Platforma ka mbi 600 ambiente të ndryshme në shumë vende, nga akomodimi modest te ai luksoz. Përmes këtij shërbimi, turistët mund të udhëtojnë në Kanada, Xhamajkë, Portugali, Uruguaj, Filipine dhe vende të tjera. Të gjitha këto objekte janë në pronësi të njerëzve që kanë një qëndrim pozitiv ndaj marijuanës, kështu që disa prej tyre shesin edhe disa lloje kanabisi. Mysafirët kanë mundësinë të zbulojnë specie lokale që rriten gjithashtu në kopshtet e mjediseve të akomodimit, të shijojnë çaj, si dhe ushqim me erëza marijuanë. Factshtë një fakt i pamohueshëm që në vendet ku është legalizuar kanabisi, turizmi po rritet me shpejtësi dhe qëndrueshmëri. Përveç Kanadasë, Spanjës dhe disa vendeve të SH.B.A.-së, është raportuar gjithashtu se 15 deri në 20 përqind të turistëve shpenzojnë para për kanabis. Sipas një studimi nga turizmi global i kanabisit në vitin 2016 vlerësohet në 10 miliardë dollarë, dhe vetëm deri në vitin 2025, turizmi i kanabisit pritet të jetë me vlerë 145 miliardë dollarë, ose nuk ka pothuajse asnjë lloj tjetër turizmi që ka rritur kaq shumë vlerë (për 135 miliardë dollarë) në vetëm një dekadë. Përveç luleve të thata për pirjen e duhanit, produktet kozmetike, vajrat, ushqimet dhe pijet kanabis janë gjithashtu tërheqëse për turistët. Popullariteti i tyre është aq i madh sa nuk ka asnjë turist që konsumon marihuanë për të mos shpenzuar para për diçka tjetër përveç ofertës së madhe. COLORADO KA SHTAT MILLION TURISTTS PERR ÇDO VIT, PRAGA NUK KA PASUR BASHKPUNIM GJAT PANAIRIT T C CANNABIS Dihet prej kohësh që Amsterdami në Hollandë është një nga destinacionet kryesore turistike për turistët e kanabisit. Institucionet e tyre botojnë të dhëna çdo vit se qyteti ka të paktën dy milion turistë që blejnë marihuanë në vit. Nëse llogaritet se secili prej tyre harxhon nga 50 deri në 100 euro për marijuanë, atëherë vetëm nga shitja e luleve të thata bëhen deri në 200 milion euro, por secili turist paguan për akomodim, ushqim, bileta. për ngjarje ose muze, dhe për gjithçka që përfshin turizmi. Kjo do të thotë që një turist harxhon nga 500 në 1000 euro në vetëm një fundjavë, kështu që turizmi në Amsterdam numëron miliarda dollarë në fluksin vjetor të turizmit të kanabisit. Me legalizimin e marihuanës në Uruguai, shteti ka shuar shumë kartele që shisnin kanabis në tregun e zi dhe vitet e fundit çmimi i “barit” është aq i ulët sa që praktikisht çdokush mund ta përballojë atë. Kjo është pikërisht ajo që disa punonjës turizmi në Uruguaj përdorin për të tërhequr mysafirë të huaj. Dhe ka vende ku turistët mund të qëndrojnë, të blejnë dhe të pinë duhan marijuanë. Në disa shtete të SHBA, për shembull në Colorado, turizmi është rritur me 50 deri në 60 përqind, dhe në vende në të gjithë Amerikën, mbledhjet e grave që shkojnë në natyrë gjatë fundjavave për të praktikuar yoga, kanë trajtime me vaj kanabisi dhe pijet po bëhen të njohura. dhe lëngje kanabisi… Ka deri në shtatë milion turistë kanabis në vit në Kolorado, kështu që arkat e shtetit përmbyten me para çdo vit, shuma që as autoritetet nuk besojnë se po realizohen. Praga në Republikën Çeke konsiderohet gjithashtu një qendër e turizmit të kanabisit nga e cila shteti bën një fitim të madh. Shumë Çekë kanë pronë private në afërsi të Pragës, kështu që ata rritin disa pemë atje për përdorim personal sepse shteti e lejon atë. Panairi i famshëm i kanabisit “Canafest” është organizuar në Pragë, i cili vizitohet nga miliona turistë, dhe në atë periudhë çmimet e akomodimit, ushqimit, çmimet në klube, etj janë më të larta, kështu që shteti lejon punëtorët e turizmit dhe hotelierisë të fitojnë më shumë, dhe atëherë paguani një shumë më të lartë të taksës. Megjithëse çmimet e tyre janë 70% më të larta, është e vështirë të gjesh një vend falas në hotelet në të gjithë Pragën gjatë festivalit dhe vizitat në grup duhet të caktohen paraprakisht për një ose dy vjet.Të gjithë këta shembuj pozitivë të turizmit të kanabisit mund të kopjohen lehtësisht në Maqedoninë Veriore. Ne ende numërojmë qindra mijëra turistë të huaj çdo vit, pse jo miliona? Vendi ka thesare natyrore dhe kulturore që mund të bëhen pjesë e ofertës turistike për këtë lloj turistësh. Ohri, Struga, Mavrovo, Popova Sapka, Dojran, kishat dhe manastiret e vjetra malore, vendet historike, dhe natyrisht shumë vende të tjera mund të bëhen destinacione tërheqëse të kanabisit që do të tërheqin turistë të rinj, të mirë dhe të gjitha këto në fund të fundit do të përfitojnë nga turizmi. , hotelieri dhe për shtetin. Nëse parashikimet përkatëse pretendojnë që nga viti 2025 turistët e kanabisit do të shpenzojnë 145 miliardë dollarë, atëherë pse të mos shpenzoni një miliard në vendin tonë?
burimi: Frontline.mk