Siç tregohet nga gazeta Le Matin të premten, “një burrë i ndershëm 72-vjeçar”, i identifikuar vetëm si Jean-Robert, u gjobit nga Hekurudhat Federale Zvicerane (SBB) për blerjen e biletës së tij të trenit një minutë e gjysmë me shumë vonesë.
Kështu ndodhi: Në orën 15:37 më 11 janar, Jean-Robert mori trenin nga Lenzburg për në Hunzenschwil në kantonin Aargau. Ai donte të blinte biletën e tij në internet para se të hipte, “por telefoni im nuk më njohu në fillim për shkak të maskës dhe më pas m’u mjegulluan syzet”, tha ai.
Më në fund ai ishte në gjendje të përfundonte transaksionin kur ishte tashmë në tren, me biletën e blerë një minutë e gjysmë pas nisjes.
Por, siç doli, në fund të fundit nuk ishte një udhëtim i qetë: pasi kontrolloi biletën e tij, Jean-Robert u gjobit prej 90 frangash për mospagimin e biletës përpara se të hipte në tren, përcjell tutje albinfo.ch.
Situata është edhe më ironike, pasi Jean-Robert ka qenë një klient besnik i SBB dhe mbajtës i biletave sezonale për 57 vjet.
I pyetur nga gazeta për këtë incident, zëdhënësi i SBB-së, Frédéric Revaz, tha se nuk ka asnjë pyetje për anulimin e këtij vendimi.
“Është sigurisht një zhgënjim për ne që duhet të gjobisim një klient kaq besnik, por rregullat duhet të zbatohen”, tha ai. “Blerja e biletës duhet të përfundojë plotësisht përpara nisjes së trenit”, shtoi Revaz. “Rregulloret janë të qarta për këtë temë dhe për një arsye të mirë. Në trenat me kontrolle sporadike, klientët duhet të kenë biletën e tyre përpara nisjes”.
Sa i përket Jean-Robert-it, ai dërgoi me përkushtim një kartëmonedhë 100 franga në SBB, shoqëruar me një letër që i thoshte kompanisë se mund ta ruanin ndryshimin “për të përmirësuar buxhetin e mirëmbajtjes për mjetet tuaja lëvizëse”, përcjell albinfo.ch.