Zaevi dhe Carovska: Ne jemi duke krijuar një model autentik maqedonas të arsimit fillor

45

Debati publik i organizuar nga Komisioni Parlamentar për Arsim, Shkencë dhe Sport u ndoq nga përfaqësues të MANU, BNJVL-së, kryetarë të komunave, mësues dhe profesorë në fakultete, dhe institucione të tjera shoqërore, arsimore, politike dhe të tjera profesionale, përfaqësues të organizatave të shoqërisë civile. si dhe përfaqësues të organizatave ndërkombëtare dhe ambasadave të vendeve pjesëmarrëse në reformën e arsimit.

Në fjalën e tij, Kryeministri Zaev theksoi dëshirën e përbashkët, veçanërisht domethënëse dhe fisnike për të marrë pjesë në këtë debat publik për kontributin më të mirë në vizatimin e kontureve të një prej reformave më të rëndësishme në shoqërinë tonë – arsimin.

“Në këtë proces, të gjithë ne fillojmë nga ambicia me reformën për të modernizuar arsimin tonë me një model të ri të mësimdhënies që frymëzohet nga sistemet arsimore tashmë ekzistuese në vendet e zhvilluara në botë dhe në Evropë. “Sigurisht, duke menduar për reformat, ne kemi parasysh kushtet tona autentike socio-ekonomike dhe së bashku me përvojat më të mira arsimore evropiane dhe botërore, ne jemi në rrugën tonë për krijimin e modelit tonë kombëtar të arsimit fillor maqedonas,” tha Kryeministri Zaev.

Ai shtoi se procesi i krijimit të modelit më të mirë kombëtar merr parasysh tiparet më thelbësore të shoqërisë sonë si përfshirja, barazia, barazia gjinore, multikulturalizmi dhe disa çështje të tjera që janë segmente të konceptit tonë autentik – një shoqëri për të gjithë, bazuar në e cila duhet të krijojë arsimin si një shtyllë të shoqërisë që ushqejmë.

“Ne nuk do të nxitojmë. Ne do të punojmë për të hartuar reformën më të përshtatshme arsimore që është në interesin më të mirë të fëmijëve. “Me një model arsimor të ri, inovativ dhe të zbatueshëm, ne duhet t’i mundësojmë çdo fëmije të arrijë potencialin e tij maksimal përmes procesit arsimor”, theksoi Kryeministri në fjalimin e tij.

Zaev theksoi se i gjithë ky proces është bërë në interesin më të mirë të studentëve dhe prandaj ne e zbatojmë atë me përfshirjen maksimale të të gjitha institucioneve arsimore, organizatave të shoqërisë civile, partnerëve socialë, si dhe ekspertëve të arsimit dhe praktikuesve, të cilët kërkojnë një ekuilibër në propozimet me në mënyrë që të bëjmë reforma në interesin më të mirë të studentëve tanë.

“Ne kërkojmë dhe identifikojmë sugjerimet më të mira për të krijuar një koncept shkollor që na mëson të mësojmë. Të braktisin qasjen e vjetër për të mësuarit faktik dhe të inkurajojnë studentët të zgjidhin problemet dhe të mendojnë në mënyrë kritike. “Qëllimi është të sigurojmë arsimim me të cilin çdo fëmijë do të arrijë potencialin e tij të plotë përmes lëndëve zgjedhore dhe jashtëshkollore,” tha Kryeministri Zaev në fjalimin e tij në debatin parlamentar publik mbi reformat arsimore.

Debati publik, tha Kryeministri Zaev, dhe përfshirja në këtë proces janë të rëndësishme në mënyrë që të mohohen disa keqinterpretime dhe keqinformime në lidhje me projekt propozimin fillestar për reformën arsimore. Për shembull, prezantimi i draft konceptit tregoi qartë se propozimi për një lëndë të shkencave shoqërore nuk heq lëndën e historisë ose lëndë të tjera, por përmbajtja e tyre synon të bëhet pjesë e detyrueshme e kurrikulës së re.

“Si një qeveri e përgjegjshme, ne vazhdojmë të kërkojmë modelin më të mirë për reformën në arsim, për të investuar në stafin mësimdhënës si kapital njerëzor të konsiderueshëm, për të investuar në infrastrukturën shkollore dhe mjetet mësimore moderne. “E gjithë kjo në emër të kujdesit për nxënësit dhe studentët”, theksoi Kryeministri në fjalimin e tij në debatin publik mbi reformat arsimore në Parlament.

Ministrja e Arsimit dhe Shkencës Mila Carovska në fjalën e saj theksoi se përfundimi i përbashkët nga i gjithë ky proces i debateve që i paraprinë debatit të sotëm publik është se reformat në arsim janë të domosdoshme, dhe ky proces nuk duhet të ndalet.

“Ato janë të domosdoshme sepse janë në interesin e të gjithë fëmijëve në vend.” Procesi nuk duhet të ndalet, sepse çdo vit shkollor, çdo ditë në të cilin fëmijët tanë mësojnë nga librat shkollorë me cilësi të dobët, ndjekja e një programi joadekuat ka pasoja të mëdha për brezat e rinj. “Dhe ne kemi fakte të pamohueshme për këtë, siç janë rezultatet e testeve dhe analizave vendore dhe ndërkombëtare,” tha Carovska.

Ministri theksoi se Sipas OECD, krahasuar me vendet e tyre anëtare, studentët nën moshën 14 vjeç nga Maqedonia marrin rreth 900 orë, dhe ne arrijmë rezultate të dobëta në testet me lexim dhe të kuptuarit dhe arsimimin matematikor.

Në fjalimin e saj, Ministrja theksoi se të gjitha dyshimet se reforma nuk do të ketë sukses, se ne nuk kemi kapacitet për ta zbatuar atë është e nxituar duhet të hidhen poshtë.

“Unë ju siguroj se Ministria e Arsimit dhe Shkencës dhe Byroja për Zhvillimin e Arsimit e kanë marrë gjithë këtë proces shumë seriozisht dhe ne me siguri do të jemi të gatshëm të hyjmë në zbatimin e reformës.” Menjëherë pas konceptimit, stafi mësimor do t’i nënshtrohet trajnimit të duhur për modelin e ri të mësimdhënies. Mësuesit dhe drejtorët e shkollave nuk do të lihen vetëm. Ne jemi forca, mbështetja dhe mbështetja juaj sepse duam që e gjithë kjo të ketë sukses. Ne kemi kapacitet të mjaftueshëm dhe kohë të mjaftueshme. “Ne vetëm kemi nevojë për vullnet të fortë dhe guxim për të ecur përpara,” tha Ministri i Arsimit dhe Shkencës.

Carovska tha se është e vetëdijshme që çdo ndryshim në vendin tonë shkakton një ndjenjë pasigurie dhe madje frike, por pa ndryshim nuk ka progres, ashtu si pa punë dhe mësim nuk ka njohuri.

“Le të hyjmë me trimëri në këtë proces dhe të tregojmë se duam përparim, duam një të ardhme më të mirë për fëmijët tanë dhe duam një arsim më të mirë për të gjithë.” “Kur e dimë se motivi kryesor për ndryshimet janë fëmijët tanë dhe sukseset e tyre, unë besoj se të gjithë do të bëjmë përpjekje të përbashkëta për të kapërcyer sfidat,” tha Carovska.

Drafti i konceptit për reformën në arsimin fillor u prezantua në debatin publik në Parlament nga përfaqësuesit e Komisionit që punoi mbi konceptin, pasuar nga një diskutim me pjesëmarrjen e përfaqësuesve të institucioneve sociale, arsimore, politike dhe institucioneve të tjera profesionale, dhe përfaqësues të organizatave të shoqërisë civile.me propozime dhe mendime që do të përfshihen në propozimin për reformën në arsim.