11.7 C
Tetovo
E premte, 17 Maj, 2024
BallinaEkonomiPorosita patika,më erdhën sandalle dhe kur nisa t'u shkruaja, më bllokuan

Porosita patika,më erdhën sandalle dhe kur nisa t’u shkruaja, më bllokuan

Eksperiencat e qytetarëve me disa nga shitësit online
“Kam marrë atlete (apostujt – n.z.)” Është një fatkeqësi, unë u shkruaj atyre në faqe dhe ata thjesht fshijnë komentet e mia.” “Fillova një blender, më pas një helikopter. Kur reagova, u binda që të dy kryenin të njëjtin funksion dhe se nuk kishte nevojë për zëvendësim. Me pasion”. “Bleva një makinë për ndjekjen e qenve, por mora një llambë të zakonshme. Kur fillova t’u shkruaja në faqen ku nisa, ata më bllokuan.” Kjo është vetëm një pjesë e vogël e komenteve në grupet e Facebook ku klientët e pakënaqur ndajnë përvojat e tyre dhe paralajmërojnë për mashtrimet që u kanë ndodhur kur porosisin produkte nga dyqanet online në rrjetet sociale.novamakedonija.com.mk

Të dëmtuara apo produkte të cilësisë së dobët, produkte me përmasa, ngjyrë të gabuar, apo thjesht produkt i padorëzuar, janë vërejtjet më të shpeshta që mbërrijnë në adresën e Organizatës së Konsumatorëve të Maqedonisë (ZKM) e cila kujdeset për cilësinë e shërbimeve që u ofrohen qytetarëve. . Me rastin e Ditës Botërore për të Drejtat e Konsumatorit – 15 Mars, ZKM njoftoi se në vitin e kaluar 10 për qind e ankesave të pranuara nga konsumatorët ishin vetëm shitje online.

Me fillimin e pandemisë dhe nevojën për distancim social, shitjet online janë kthyer në një nga degët e shitjeve më të zhvilluara në vend dhe në botë. Rrjetet sociale janë të vërshuara me oferta të lira për shitje online, të cilat jo gjithmonë ofrojnë atë që ofrohet.

-Kam porositur dy altoparlantë të zinj “JBL” dhe kam marrë dy flori nga marka “Apollo” – thuhet në komentin e njërit prej blerësve të mashtruar, i cili shpjegon se pas telefonatave dhe korrespondencave të shumta nuk ka marrë zëvendësim për produktet. , e cila e bllokoi atë që ai nuk mund të telefonojë dhe të shkruajë komente në faqen e shitësit.

Ankesat për cilësinë e dobët të produkteve të porositura më së shpeshti pranohen në ZKM.

  • Ankesat nga konsumatorët që kanë mashtruar në shitjet online janë më të zakonshmet tek ata që mbërrijnë në adresën tonë. Ankesat më të shpeshta janë të cilësisë së dobët, produktit të dëmtuar, madhësisë dhe ngjyrës së gabuar dhe nuk ndërrohen apo rimbursohen nga shitësi, siç është ofruar dhe paraqitur më parë në ofertë për blerësit – velat nga ZKM, duke shtuar se së paku pesë ankesa kanë. janë të lidhura me shitjet online në baza ditore dhe numri i atyre që “filluan garat” nga kërkimi i drejtësisë është shumë më i madh.

Blerësit e dëmtuar të rrjeteve sociale ndajnë çdo ditë përvoja negative të blerjeve online, duke treguar faqet “fake” ose me cilësi të ulët për të paralajmëruar qytetarët që të mos përfitojnë prej tyre, pasi tashmë janë mashtruar dhe mashtruar.

“Vitin e kaluar i theva llambadarët dhe ata mbërritën të thyer”. Megjithatë, nuk e lashë me kaq. Pas disa ditësh korrespondencë dhe raportime kulturore, i kërcënova se do t’i denoncoja në polici dhe në inspektim. Ndoshta i trembi, kështu që për dy ditë u zëvendësova – është në një nga komentet.

Duke qenë se sot çdokush në rrjetet sociale mund të hapë një profil dhe të reklamojë çdo ofertë, ZKM thotë se blerësit porositë i bëjnë me përgjegjësinë e tyre, pasi që nuk e dinë nëse blejnë nga ndonjë dyqan online legal apo ilegal.

  • Problemi më i madh për ne është se ende nuk kemi një mekanizëm specifik që do t’i pengonte disa njerëz të krijojnë profile në rrjetet sociale dhe të shesin produkte të fshehura pas një profili apo emri të rremë të një dyqani online. Ata fiken çdo ditë dhe shfaqen profile të reja. Prandaj janë konsumatorët ata që duhet të kenë kujdes kur blejnë nga dyqanet online, të hulumtojnë mirë nga kush blejnë, pasi mashtrimet nga këta shitës fiktive në rrjetet sociale janë të shumta dhe blerësit nuk do të mund t’i mbrojnë dhe ushtrojnë të drejtat e tyre. .

Organizata për Mbrojtjen e Konsumatorëve shton se ka raste të shpeshta të keqpërdorimeve të të dhënave personale, kartelave bankare dhe të ngjashme, dhe qytetarët duhet të lajmërojnë menjëherë Ministrinë e Brendshme – Sektori i Krimeve Kompjuterike dhe Agjencisë për Mbrojtje Personale.

  • Nëse qytetarët vendosin të blejnë nga rrjetet sociale, më e rëndësishmja është të kontrollojnë nëse dyqani është kompani e regjistruar, nëse ka seli, dyqan fizik apo është i regjistruar vetëm si dyqan online, nëse shitësi ofron pagesën me transaksion. transfertë bankare.dhe u dërgon atyre një konfirmim të vlefshëm të porosisë me e-mail, pavarësisht nëse ai dorëzon faturë fiskale apo konfirmim faturë gjatë dorëzimit të produktit. Prandaj, është e rëndësishme me rastin e zbulimit të shitësve të rrejshëm, meqenëse ata nuk janë të regjistruar, të mos lëshohet faturë fiskale, kartelë garancie, faturë dhe dokumentacion tjetër teknik për një produkt të caktuar teknik ose mall të bardhë – rekomanduar nga ZKM.

Blerja online pritet të vazhdojë të rritet, me ndarjen e përvojave negative të qytetarëve duhet të kontribuojë në rritjen e masës paraprake të blerjeve nga dyqanet online në rrjetet sociale, gjegjësisht shmangien e mashtrimeve.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments