16.4 C
Tetovo
E hënë, 29 Prill, 2024
BallinaEkonomiNë tre muajt e ardhshëm, kategoritë e prekshme nuk duhet të shkëputen...

Në tre muajt e ardhshëm, kategoritë e prekshme nuk duhet të shkëputen nga sistemi elektrik

Kryetari i Komisionit Rregullativ për Energji dhe Shërbime të Ujit Marko Bislimoski sot mbajti një takim me kompanitë e energjisë dhe riafirmoi se kategoritë e cenueshme të qytetarëve nuk duhet të shkëputen nga sistemi elektrik në dhjetor, janar dhe shkurt për shkak të faturave të papaguara.

Ai përsëriti se nëse qytetarët e kategorive të prekshme kanë borxh të vonuar, ata kanë mundësinë të shtyjnë pagesën ose pagesën në të paktën gjashtë këste të barabarta, dhe kushdo që është i regjistruar në regjistrat e Ministrisë së Punës dhe Politikës Sociale, ka të drejtë të kërkojë të lirohet nga detyrimin për të paguar një tarifë për rilidhjen, si dhe për të pasur një verifikim të jashtëzakonshëm të pajisjeve matëse falas.

  • Gjithashtu, të gjithë konsumatorët kanë të drejtë dhe mund të ankohen dhe të marrin kompensim për dëmet për shkak të ndërprerjeve në furnizimin me energji të një cilësie më të ulët se sa parashikohet nëse plotësojnë kushtet dhe kriteret e Rregullave për përcaktimin e kompensimit të dëmit të shkaktuar prodhuesve dhe konsumatorëve të energji elektrike, tha Bislimoski.

Në fjalimin e tij, Bislimoski gjithashtu i kushtoi vëmendje punës së kompanive energjetike në kushtet e imponuara të shkaktuara nga kriza. Pagesa, siç vuri në dukje ai, është rikthyer në normalitet, pensionistët kanë treguar qëndrueshmëri në pagimin e faturave menjëherë pas marrjes së pensionit dhe kompanitë e energjisë përmes shërbimeve dixhitale kanë arritur të zvogëlojnë kontaktin fizik me konsumatorët në përputhje me rekomandimet shëndetësore.

  • Konsumi në objektet industriale u zvogëlua, ai u reflektua në punën e ndërmarrjeve të energjisë dhe për këtë arsye ishte jashtëzakonisht e rëndësishme të optimizohej prodhimi dhe konsumi përmes koordinimit të përditshëm midis ndërmarrjeve të energjisë. Pasiguria ekonomike ka bërë që konsumatorët të hezitojnë të paguajnë faturat e tyre të shërbimeve, por pas tronditjes fillestare të situatës së re, mbledhja është kthyer në normalitet. Pensionistët kanë treguar qëndrueshmëri dhe përgjegjësi duke paguar këto kosto menjëherë pas marrjes së pensionit. Kompanitë kanë rritur shërbimet dixhitale, të cilat kanë zvogëluar kontaktin fizik, në përputhje me rekomandimet shëndetësore, por gjithashtu kanë mundësuar disponueshmërinë për leximin e pavarur të njehsorëve të energjisë elektrike, kontrollin e faturës, dorëzimin e ankesave dhe pagesën përmes internetit, tha Bislimoski.

Takimi i sotëm është një takim i rregullt i KRRE me kompanitë e energjisë ESM, MEPSO dhe EVN.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments