Kompania britanike e medias Guardian Media Group shpalli rezultatet e saj financiare për 12 muajt e fundit deri më 3 prill 2022. Rezultatet tregojnë se të ardhurat e kompanisë u rritën me 13%, ose 30.3 milion £, në gjithsej 255.8 milion £, niveli më i lartë që nga viti 2007/8.
Megjithatë, ajo që tërhoqi vëmendjen më të madhe nga analistët ishte rritja e të ardhurave të lexuesve dixhitalë me 10% gjatë vitit 2021, duke arritur në një total prej 76.1 milionë paund. Me këtë, të ardhurat nga lexuesit dixhitalë të Guardian tejkaluan ato të abonentëve të shtypit, të cilët i fituan kompanisë 71.5 milionë funte këtë vit.
Duke përfshirë të ardhurat nga reklamat, të ardhurat totale dixhitale të Guardian tani përbëjnë dy të tretat e të ardhurave totale të kompanisë.
The Guardian vë në dukje rritje të ndjeshme edhe për sa i përket të ardhurave ndërkombëtare, të cilat këtë vit u rritën me më shumë se 15%, duke arritur në 79.9 milionë funte. Ai përfaqëson më shumë se 30% të të ardhurave totale të kompanisë dhe më shumë se 50% të të ardhurave të saj dixhitale.
Në fund të marsit 2022, The Guardian kishte mbi 1 milion mbështetës të përsëritur dixhitalë dhe 112,000 abonime të shtypura. Përveç kësaj, lexuesit e Guardian bënë 499,000 donacione financiare të njëhershme globalisht gjatë vitit.