Banka Popullore e Maqedonisë paralajmëroi sot që të mos bisedohet me persona të panjohur të cilët gënjejnë se po thërrasin në emër të saj, sepse nëse mashtruesve u jepen të dhënat e tyre personale, ekziston rreziku që ata të keqpërdoren.
“Duke keqpërdorur identitetin e Bankës Popullore, përmes telefonatave, persona të panjohur tentojnë të përfitojnë përfitime financiare në mënyrë të kundërligjshme dhe/ose të mbledhin të dhëna personale që më pas mund të keqpërdoren. Njoftojmë opinionin se Banka Popullore nuk ka asnjë lidhje me personat që kanë bërë telefonatat dhe apelojmë qytetarët që të mos i bëjnë publike të dhënat personale dhe as të ndërmarrin aktivitete në përputhje me kërkesat e personave të panjohur”, paralajmëron Kombëtarja. Banka.
Në veçanti, këshillohet që të mos bien për kërkesat për një transaksion, pra për pagesën e parave për viktimën e mundshme të mashtrimit në një llogari bankare.
“Nëse keni marrë ose në të ardhmen keni marrë telefonata të papritura, e-mail ose mesazhe me tekst nga adresa ose numra telefoni të dyshimtë që ju ofrojnë diçka që nuk duket reale dhe e vërtetë, ose që ju kërkojnë të zbuloni të dhëna personale, mos filloni një komunikim në të cilin do të jepni të dhënat tuaja personale ose do t’i përgjigjeni një kërkese për një transaksion/pagesë të mjeteve tuaja në një llogari bankare”, thotë NBRSM.
Ajo siguron se asnjë përfaqësues dhe punonjës i Bankës Popullore, në asnjë rast, nuk do të kërkojë numrin e llogarisë, PIN-in apo llojin tjetër të të dhënave personale me telefon dhe as nuk do të kërkojë që mjetet të depozitohen në një llogari të caktuar bankare.
“Nëse qytetarët marrin një telefonatë ose mesazh përmes një mjeti tjetër komunikimi (e-mail ose përmes rrjeteve sociale) nga një person për të cilin dyshojnë se është paraqitur në mënyrë të rreme si punonjës i Bankës Popullore, ata duhet të denoncojnë menjëherë rastin në Kombëtare. Banka, përmes e-mail adresës zyrtare: [email protected]”, apelojnë Banka Popullore.