Firma private që SIGURON M-NAV mori përforcime, një tender të ri dhe asistencë policore, pas incidentit të 4 janarit. Ndërkohë lind pyetja se kush dhe si duhet të sigurojë objektet e infrastrukturës kritike.
Oficerët e policisë po ndihmojnë sigurimin privat të kompanisë shtetërore të navigacionit ajror M-Nav, pas incidenteve të 4 janarit, raporton Radio Evropa e Lirë, duke cituar dy burime të pavarura. Policia e ndërhyrjes dhe një punonjës policie me rroba civile janë tashmë pjesë e sigurisë së M-NAV. Tenderi i ri për sigurimin e M-NAV është në duart e kompanisë 2SS nga Kërçova.
Marrëveshja e nënshkruar është nënshkruar nga ish-drejtorët Fahrudin Hamidi, Ljube Stamenkovski dhe drejtori aktual Hasim Deari. Sipas të dhënave të Byrosë së Prokurimit Publik, kjo kompani ishte ofertuesi i vetëm në të dy tenderët deri më tani.
M-NAV është një kompani shtetërore që delegon detyra dhe përgjegjësi për menaxhimin dhe kontrollin e trafikut ajror civil. I përket një objekti të infrastrukturës kritike. Nga aty nuk zbulojnë detaje rreth tenderit, duke treguar se është shpallur publikisht në Byronë e Prokurimit Publik.
M-NAV nuk iu përgjigj pyetjes se përse si objekt me rëndësi të madhe infrastrukturore për shtetin, M-NAV ofrohet nga një kompani private, në vend të punonjësve të saj në kompani apo sigurim shtetëror.
“Ju njoftojmë se jemi në proces të emërimit të anëtarëve të rinj të Bordit të Drejtorëve të M-NAV SHA Shkup”, thuhet në përgjigjen e shkurtër të emailit të M-NAV.
Një kompani private që ofron objekte të infrastrukturës kritike nuk është në vetvete kontestuese, thotë koloneli dhe profesori Metodi Haxhi Janev. Por ai shton se kjo hap një sërë pikëpyetjesh dhe dyshimesh se si është dhënë tenderi.