18.7 C
Tetovo
E diel, 29 Shtator, 2024
BallinaLajmeNikolloski kërkon që Prokuroria Publike të hetojë se si një kilometër...

Nikolloski kërkon që Prokuroria Publike të hetojë se si një kilometër hekurudhë kushtoi 24 milionë euro, mbetën autostrada të pandërtuara…

Një kilometër hekurudhë do të kushtojë 24 milionë euro, do të kalojë nga mesi i Kriva Pallankës dhe do të duhet rrënimi i shtëpive dhe dëbimi i banorëve dhe do të përfundojë në një tunel në kufi me Bullgarinë, i cili ende nuk dihet nëse fqinji lindor është në territorin e tij do ta ndërtojë. Me këtë është paraparë projekti për ndërtimin e Korridorit VIII të infrastrukturës hekurudhore në lindje, faza 3, deklaroi ministri i ri i transportit dhe lidhjeve, Aleksandar Nikoloski. Sipas tij, afatin për dorëzimin e ofertave, i cili skadon sot, është caktuar nga Qeveria e kaluar e LSDM-së dhe BDI-së për të mos lejuar që autoritetet e reja të marrin masa dhe ta anulojnë atë.

Në raportin e djeshëm të Entit Shtetëror të Auditimit thuhet se sipas marrëveshjes dypalëshe ndërmjet BE-së dhe vendit, shuma e planifikuar fillimisht për hekurudhën ishte 340 milionë euro, por ajo ishte rritur në 560 milionë euro.

“Deri më sot, ofertat po bëhen për hekurudhën më të shtrenjtë në botë, e cila duhet të kalojë nëpër një qytet të tërë dhe që përfundon në një tunel që nuk të çon askund. “Dëshiroj t’i bëj thirrje kreditorëve ndërkombëtarë që ofrojnë mjete për ndërtimin e këtij projekti, si dhe atyre që japin grante, të ulen seriozisht dhe të mendojnë se a është kjo mënyra më e mirë për të shpenzuar këto para”, tha Nikoloski.

Ai i bëri thirrje prokurorisë që të hetojë punën e Infrastrukturës së Hekurudhave të Maqedonisë, por edhe të Ndërmarrjes Publike për rrugë shtetërore, para së gjithash për shkak të ndërtimit të autostradës së Ohrit në Kërçovë, sepse nuk ka përgjigje se pse shuma për ndërtim është rritur për 170 milionë euro dhe ende nuk është ndërtuar, si dhe për autostradën për në Bllacë, e cila është planifikuar të kushtojë 20 milionë euro për kilometër.

Nikolovski bëri të ditur se pas largimit të drejtorit të rrugëve shtetërore do të deklasifikohet edhe kontrata me Bechtel dhe Enka për ndërtimin e Korridorit 8 dhe Korridorit 10d në gjatësi prej 108 km.

Për arritjen e marrëveshjes u miratua një ligj i posaçëm dhe auditimi nuk mundi të konfirmonte vlerën e parashikuar prej 1.3 miliardë euro dhe u vu re një devijim nga dinamika e planifikuar e ndërtimit.

“Tashmë kontraktorit i janë paguar 250 milionë euro. Është një fakt i njohur publikisht. Është e papërgjegjshme të zgjidhësh një kontratë për një shumë të madhe fondesh tashmë të paguara, sepse fondet humbasin. Ajo që është përgjegjëse është që të ulemi dhe të diskutojmë se sa kilometra autostradë mund të bëhen për këtë shumë kornizë që është vendosur aty”, shtoi Nikoloski.

Nikoloski u ankua se drejtorët e hekurudhave dhe rrugëve nuk duan të japin dorëheqje dhe Qeveria do të shoh se çfarë masash do të ndërmerren dhe të gjithë partnerët e koalicionit do të vendosin se cilët emra do t’i trashëgojnë.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments