Marrëveshja për korridoret 8 dhe 10-d nuk është hera e parë që i ofrohet Maqedonisë, zbuloi në konferencën e sotme kryetari i VMRO-DPMNE-së, Hristijan Mickoski.
“Kjo marrëveshje nuk ofrohet për herë të parë. Ajo iu ofrua edhe qeverive të mëparshme të LSDM-së dhe VMRO-së. Për herë të parë është ofruar në vitin 1999”, tha Mickoski dhe shtoi se askush përveç Kovaçevskit dhe Grubit nuk e pranoi për shkak të kushteve të këqija për shtetin.
Kreu i opozitës zbuloi gjithashtu se shumë artikuj për ndërtimin nuk janë llogaritur në çmimin përfundimtar prej një miliardë e treqind mijë eurosh, kështu që çmimi në fund do të jetë deri në 30 për qind më i lartë.
“Si arritën në çmimin 1.3 miliardë? Është shënuar si një shumë e përgjithshme. Ka 91 artikuj. Ti e kupton se ka gjëra që mungojnë. Pastaj vini në seksionin 16 ku ka artikuj që nuk kanë çmim dhe janë pjesë e projektit. Do të duhet përcaktohen.
Shembull: zhvendosja dhe mbrojtja e objekteve ekzistuese. Për shembull: Baneri i MEPSO. Shumica e këtyre objekteve janë ndërtime pa leje. Fillimisht duhet legalizim, pastaj zhvendosje. Kjo kosto nuk është parashikuar.
Zëri, sistemi i menaxhimit të trafikut, tarifat, elektrifikimi i autostradës, studimi i ndikimit në mjedis, ndriçimi, ndriçimi i tunelit, ajrimi i tunelit… e gjithë kjo nuk është pjesë e shumës prej 1.3 miliardë euro.
Kjo do të rrisë koston e projektit për së paku 30 për qind, gjegjësisht do të arrijë vlerën prej 2,3 miliardë euro së bashku me shpronësimin”, tha Mickoski.