Pas shumë vitesh lobimi nga pala e RMV-së , por edhe nga vendet e rajonit, korridori 8 më 16 maj do të ngrihet nga dytësor në nivelin e një korridori kryesor panevropian, duke pasur parasysh faktin se ky korridor fillon nga Italia, kalon përmes Shqipërisë dhe Maqedonisë të gjitha deri në Detin e Zi në Bullgari.
Me këtë Maqedonia merr përsipër që këtë korridor ta bëjë funksional. Do të thotë të rritet niveli i sigurisë dhe së bashku me Korridorin 10 të bëhet një përshpejtues i ekonomisë, zhvillim i balancuar rajonal dhe të mundësojë vende të reja pune. Për këtë qëllim, Qeveria nënshkroi një marrëveshje me një nga konsorciumet më të njohura ndërkombëtare të ndërtimit, Bechtel dhe Enka, për të ndërtuar 110 kilometra, që do të mbyllë anën perëndimore të këtij korridori 8 dhe do të ndërtojë një degë të korridorit 10.
Nga aty, rezistenca e VMRO-DPMNE-së për të mbështetur projektin për ndërtimin e këtyre korridoreve është e pakuptueshme, duke kërkuar vazhdimisht arsye për bllokimin e ligjeve në Kuvend, që do të mundësojë fillimin më të shpejtë të ndërtimit të tyre, edhe nëse kjo kushton. shtetit më shumë.
Ajo që është edhe më befasuese është se të gjithë antifushatën e tyre po e bazojnë në informacionin e një “bilbili”, i cili gjoja ka njohuri për kontratën me Bechtel-in dhe Enka-n, gjë që mjafton që kjo palë të propagandojë se kontrata është e dëmshme. disa baza.
Fatkeqësisht, doli se “bilbilfryrësi” që i dha VMRO-DPMNE-së një “ekskluzive”, ende nuk e zbuloi “sekretin e dëmshmërisë” së kontratës, kështu që pothuajse me këmbëngulje kërkuan depërtim të saj.
Por ata papritur humbën interesin për të, ndaj edhe pasi kanë kaluar dhjetë ditë nuk thërrasin seancën e komisioneve parlamentare.
Ata duket se preferojnë ta interpretojnë në publik ashtu siç duan ta bëjnë, pavarësisht vërtetësisë së të dhënave. Nga kjo rezulton se ose pala nuk i kupton shumë kontratat e ndërtimit, ose kanë përhapur qëllimisht dezinformata.
Ndërsa për vërejtjet se asgjë nuk po ndodh në terren, ministri i Transportit dhe Lidhjeve Blagoj Boçvarski thotë për Racin.mk se një projekt i tillë kapital nuk fillon me ekskavator dhe lopatë në rrugë, por se projekti fillon me analiza në terren. , kolaudime dhe projektim., me shpronesimin e truallit, me projektet urbanistike, projektet baze. E gjithë kjo është thelbësore që kur të hyjë mekanizimi, të ketë hapësirë të papenguar për të punuar, që të mos ketë ndalesë, siç ishte rasti me autostradën Kërçovë-Ohër. Është shembull se si nuk duhet punuar, thotë Bochvarski.
Sipas informacioneve të ministrit, në këtë moment kompania është duke u mobilizuar, duke filluar me testimet në terren, me skicimin e rrugëve dhe më pas do të fillojë me projektimin.
Për herë të parë në vend po ndërtohet në këtë mënyrë i ashtuquajturi sistem fidig, sipas të cilit kompanisë i besohet të menaxhojë të gjithë procesin si në pjesën e projektimit ashtu edhe në atë të performancës (ndërtimit), i cili. shmang përplasjen e kompanisë projektuese dhe kompanisë kontraktore. Ndryshe, sipas sistemit të vjetër, në praktikë tregohet se ka një përplasje të vazhdueshme mes planifikuesve dhe kontraktuesve, kush e ka pasur fajin, në kuptimin se kush e ka bërë një projekt të keq, dhe kush e ka realizuar keq.
“Nëse nisim një autostradë që ka dokumentacion teknik të disa viteve më parë, nuk përkon me realitetin në terren. Kështu ishte edhe me Kërçovën e Ohrit. Qëllimi tani është të projektohet dhe të ndërtohet në kohë reale.
Ndryshe, në autostradën Kërçovë-Ohër ne kemi ridizajnuar 25 për qind të trasesë me tender të ri me projektues të ri, me pjerrësi të reja dhe Fakulteti i Ndërtimtarisë është dashur të bëjë auditim dhe e gjithë kjo e zgjat punën”. thotë Bochvarski.
“Ne duam të mundësojmë ndërtimin me faza me ndryshimet ligjore që propozojmë që të punohet pa probleme në seksionet e pastra pronësore-juridike dhe ndërkohë shteti të shkojë paralelisht me pastrimin e marrëdhënieve pronësore-juridike me shpronësimin. Kur i gjithë projekti përfundon me dokumentacion teknik të plotësuar dhe ndërtim të përfunduar, kontraktori aplikon për leje përdorimi. Më pas, në përputhje me ligjin, Ministria e Transporteve lëshon lejen e përdorimit, e cila vë në funksion seksionin. Kjo është procedura me të cilën ne do t’i përfundojmë këto seksione më shpejt dhe me cilësi më të mirë.”
Në vërejtjet e VMRO-DPMNE-së se pikërisht shpronësimi është moment i ndërtimit ku mund të ketë korrupsion, ministri Boçvarski shpjegon tërë procedurën me të cilën mohon çdo mundësi për keqpërdorim të tillë.
“Toka në shtet ndahet në tokë ndërtimore, ku ka plan urbanistik dhe tokë bujqësore që nuk është e urbanizuar. Aty ku ka plan urbanistik, bashkitë e shesin në ankand dhe me qëllim të përcaktuar sipas planit urbanistik.
Toka bujqësore nuk mund të shitet sepse sipas ligjit për tokën bujqësore është e dhënë me qira. Pra askush nuk mund të mendojë të shesë tokën bujqësore sepse nuk lejohet me ligj. Opsioni i tretë i referohet atyre sipërfaqeve që me ligjin e shkombëtarizimit u janë kthyer ndërtuesve të caktuar. Askush nuk mund t’ua heqë atyre, nëse nuk kalon nëpër to një projekt me interes publik, si autostrada, hekurudha, gazsjellës. Kur po punohet për një projekt si ky, kur do të themelohet