Kostoja e prodhimit të një automjeti elektrik në Kinë është 10 mijë euro më e ulët se në Evropë, paralajmëroi Patrick Kohler, kreu i furnizuesit francez të pjesëve të automjeteve Forvia, duke vlerësuar se Evropa nuk do të jetë në gjendje të ndalojë importin e makinave të lira kineze.
Evropa është relativisht e hapur për importimin e automjeteve nga Kina dhe rregullatorët evropianë i konsiderojnë ato shumë të sigurta, sipas Reuters.
Konsumatorët evropianë duan një automjet elektrik të lirë dhe Kina prodhon automjete të mira, tha kreu i kompanisë franceze, duke shtuar se ky problem është më i rrezikshëm për Evropën sesa për Shtetet e Bashkuara, të cilat kanë kufizuar peshën e prodhuesve kinezë në tregun vendas. tarifat e larta.
Në Evropë, çmimi mesatar i makinave elektrike u rrit nga pothuajse 49,000 euro në vitin 2015 në pothuajse 56,000 euro, dhe në Shtetet e Bashkuara nga 53,000 në 65,000 euro, tregoi hulumtimi i JATO Dynamics.
Në Kinë, gjatë së njëjtës periudhë, çmimi mesatar ra nga pothuajse 67,000 në 32,000 euro dhe makinat elektrike tani janë më të lira se makinat me benzinë, sipas të dhënave të kompanisë konsulente.
Kompanitë kineze prodhojnë automjete elektrike më të lira falë kostove më të ulëta të punës, kërkimit dhe zhvillimit dhe shpenzimeve më të ulëta kapitale në krahasim me konkurrencën evropiane.
Sipas konsulencës franceze Inovev, Kina aktualisht ka rreth 5.8 përqind të tregut evropian të automjeteve elektrike, i cili do të rritet fuqishëm në vitet e ardhshme pasi markat kineze prodhojnë modele gjithnjë e më të lira.
Forvia është një prodhues shumëkombësh francez i pjesëve të automobilave, i krijuar nga bashkimi i kompanisë franceze Faurecia dhe asaj gjermane Hella. Klientët e saj përfshijnë shumë prodhues kinezë të automjeteve, duke përfshirë BYD, si dhe Volkswagen, Daimler, Toyota dhe Tesla.