www.telegrami.mk
Fokus në votuesit e “pavendosur” dhe në zonat me mobilizim të ulët
– Identifiko zonat ku pjesëmarrja ka qenë më e ulët në raundin e parë (p.sh. periferitë malore, lagjet e reja) dhe organizo iniciativa të vogla për të nxjerrë njerëzit në votim: takime të vogla, komunikim “një-në-një”, thirrje personale nga figura vendore.
– Kjo nuk ka qenë gjithmonë prioritet i madh në fushata tradicionale. Sipas raporteve, shumë fushata në Maqedoni janë “të njohura” dhe strukturore, por jo me mobilizim individual intensiv.
– Për kandidatin Rexhepi: mund të formojë “komitet të rinjsh” ose “angazhim në komunitet” që të shkojnë derë-më derë në ditët e fundit.
Mesazh konkret “çfarë do bëjmë brenda 100 ditëve”
– Shumë fushata flasin për “4 vjet” ose “ndryshim të madh”, por votuesit në zonë si Tetova duan diçka të prekshme: kënd tjetër i rrugës, ndriçim më mirë, kanalizim, hapje rrugësh.
– Në raportet për zgjedhjet lokale në Maqedoni u vërejt se fushatat kishin mungesë fokusimi te çështjet lokale të prekshme.
– Rexhepi duhet të bëjë një plan të vogël dhe të qartë për çdo zonë: “Në Poroj këtë – në Reçicë këtë – në qendër këtë” me kohëzgjatje të shkurtër.
Përdorimi i figurave të komunitetit – jo vetëm politikanë
– Përfshi figura lokalë që nuk janë politikanë tipikë: mësues të njohur, veteranë të luftës (si dhe ish-komandantë që kanë besim ) që të dalin me foto dhe mesazhe video se “ky është kandidati ynë, na besoni”.
– Ky lloj komunikimi personal ndihmon të thyhet “murri institucional” dhe të krijohet besueshmëri.
– Për Rexhepin, mund të përdorë ish-komandantë si figura mbështetëse (nëse janë të gatshëm) – kjo do të forconte imazhin.
Mikro-kampanja” online dhe në rrjete sociale – zonë e paprekur
– Ndërsa fushatat përdorin billboard-e dhe takime të mëdha, një kampanjë e mirë në rrjete sociale, e optimizuar për telefonat mobil, me video të shkurtra,tik tok, mesazhe audio në WhatsApp grupet lokale, ,facebook,viber mund të sjellë votues të rinj.
– Përveç kësaj, shfrytëzo “tregime reale” nga banorët: nje banor nga lagje, tregon problem dhe se si kandidati do ta zgjidhë atë – kjo krijon rezonancë emocionale.
– Një raport thekson se në zgjedhjet lokale në Maqedoni, strategjitë inovative ishin të pakta.Logjistikë e përditshme në ditën e votimit
– Përgatit “shërbim” për votuesit që kanë vështirësi për të shkuar në vendvotim: përcjellje nga lagjet e largëta, siguri që kanë dokumentin me vete, kujtesë në ditën e votimit.
– Kjo nuk do të jetë publike në mënyrë agresive (sepse mund të ngrihen kritika për “ndihmë” të parregullt). Por një rrjet vullnetarësh që kujdesen për njerëzit që mund të mos shkojnë pa ndihmë — të mos shikohet si përfitim, por si kujdes.
– Kjo mund të jetë diferencial për periferitë me pjesëmarrje historikisht të ulëtQëllimi kryesor
Të ndryshojë perceptimin e votuesve nga:
“BDI është e vjetër dhe nuk ndryshon”
në
“Rexhepi është njeri me përvojë që mund ta bëjë më mirë dhe më drejt.”
Pra: ndryshim brenda stabilitetit, jo “shpresë boshe”Mesazhi themelor për publikun
“Unë nuk jam këtu të premtoj, por të përmirësoj atë që është prishur. Tetova nuk ka nevojë për fjalë të mëdha, por për duar që punojnë. Unë vij nga terreni, e di çfarë mungon dhe di si rregullohet. Për katër vite, nuk duam fjalë — duam punë që shihen.”
Ky mesazh duhet të përsëritet në çdo dalje publike, çdo video, çdo intervistë.Tri shtyllat kryesore të komunikimit
“100 ditët e para” – konkret dhe i matshëm
“Brenda 100 ditëve të para do t’i japim fund tre problemeve të përditshme:
– Ndriçimi në rrugët kryesore
– Pastrimi i mbeturinave dhe deponive të vogla
– Riparimi i 20 rrugicave urbane që janë harruar.”
Këto duken “të vogla”, por janë problemet që njerëzit i ndjejnë çdo ditë. Në fushata urbane, premtimet realiste kanë më shumë efekt se projektet miliona euro.“Rikthimi i respektit dhe rendit”“Rikthimi i respektit dhe rendit”
“Sot në Tetovë mungon respekti — ndaj qytetarit, ndaj punës, ndaj institucioneve.
Unë vij për ta kthyer këtë respekt. Kjo do të thotë: shërbim i rregullt, punë me orar, asnjë favoritizim.”
Ky është mesazh emocional, i cili kap votuesit që janë lodhur nga padrejtësia dhe arroganca e pushtetit vendor aktual.Synimi numerik
Për të përmbysur rezultatin:
Dhe të fitojë një pjesë të votuesve neutralë në qendër me ton modest dhe njerëzor.
Duhet të rrisë pjesëmarrjen me +3% në Drenovec, Teteks dhe periferi.
Të mbajë të gjithë votuesit e BDI-së aktivë (pa apati).
p.s Ndërsa për komandanta të cilët që moti nuk janë me partinë e BDI-së nuk bën të humbë kohë ,malsorët thuajnë me kalë të huaj nuk shkohet në darsëm ,sepse Bilall Kasami është i lindur në vitin 1975

dhe në kohën që pushtetarët thuajn konflikt i vitit 2001 Bilall Kasami ishte 26 vjeçar dhe ka mund të ishte komandant aso kohe,por nuk ishte…pra nëse mbajnë faj për lëshime për 22 vite,mbajnë të gjithë ata që ishin pjesë e pushtetit jo vetëm Ali Ahmeti i cili nuk ka qenë plus pjesë e ekzekutivit … Bajram Rexhepi plus ka një përparsi sepse Komandantin Suprem të UÇK -së Ali Ahmetin e ka Kryetar …ndërsa Bajram Rexhepi është edhe nënkryetar i asaj partie që e udhëheq Komandanti Suprem
www.Telegrami.mk
Mesut Shabani Tetovë

