“Zemrat tona janë për njerëzit që po vuajnë pasojat e këtyre ngjarjeve tragjike në Ukrainë”, tha Coca-Cola në një deklaratë të shkurtër.
“Ne do të vazhdojmë të monitorojmë dhe vlerësojmë situatën me zhvillimin e rrethanave”, shtoi kompania.
Ashtu si McDonald’s, Coca-Cola ka qenë nën presion për të ndaluar punën në Rusi ditët e fundit. Megjithatë, tregu është një nga rajonet e pakta në botë ku konkurrenti Pepsi ka një prani më të madhe.
Më herët, McDonald’s dhe Starbucks njoftuan se restorantet e tyre ruse do të mbylleshin përkohësisht.
Nga dy kompanitë e restoranteve, McDonald’s ka një prani më të madhe në vend dhe merr një përqindje më të madhe të të ardhurave të saj globale nga këto shitje.
Starbucks gjithashtu njoftoi se të gjitha aktivitetet e saj të biznesit rus ishin pezulluar, duke përfshirë shpërndarjen e produkteve të saj.
Që nga pushtimi rus i Krimesë në vitin 2014, shumë kompani amerikane kanë kërkuar të reduktojnë ekspozimin e tyre si në Rusi ashtu edhe në Ukrainë.