Koha e pandemisë ndikoi në rritjen e interesit për të marrë pjesë në grupet “blej asgjë” në rrjetet sociale. Miliona njerëz tani po i bashkohen grupeve për të ndihmuar fqinjët dhe bashkëqytetarët e tyre të gjejnë punët që u nevojiten pa paguar asnjë qindarkë. Projekti “Blini asgjë” ndërton një ekonomi të bazuar në ofrimin e mallrave dhe shërbimeve për komunitetet e vogla. Anëtarët e mundshëm japin dhurata pa asnjë angazhim ose pritje për shpërblim ose fitim.
Këto grupe ekzistojnë në rrjetet sociale dhe anëtarët inkurajohen të ofrojnë kohën e tyre dhe të huazojnë punë që dikujt mund t’i nevojiten në vetëm disa orë, si një makinë, kallëpe për torta dhe të ngjashme. Për faktin se problemet me zinxhirin e furnizimit e bëjnë të vështirë që njerëzit të arrijnë tek gjërat që duan, shumë prej tyre kanë gjetur një zgjidhje në grupet online ku anëtarët u japin atyre punë falas, shkruan BizLife. Grupe të tilla kanë qenë shumë të njohura muajt e fundit, me një prej tyre që arriti në katër milionë anëtarë në gusht të vitit të kaluar. Mediat amerikane raportojnë se nuk ka qenë kurrë më e lehtë për t’u përfshirë në këtë projekt dhe se së shpejti do të “lançohet” aplikacioni. Me aplikacionin smartphone, anëtarët nuk do të duhet të njoftojnë një administrator lokal për t’u bashkuar me grupin, një proces që mund të zgjasë disa ditë. Anëtarët e këtyre grupeve marrin përsipër të mos blejnë, shesin, tregtojnë, shkëmbejnë, rekomandojnë ose mbledhin fonde. Gjithashtu, këto grupe nuk duhet të përdoren si një “gropë plehrash” për gjëra që dikush thjesht dëshiron t’i heqë qafe. Ideja u iniciua në vitin 2013 nga dy gra në ishullin Bainbridge në Uashington.
Pse janë të rëndësishme nisma të tilla?
Ndërkohë, për gjithë këto vite, ideja nisi formimin e 6700 grupeve në Facebook “Bli asgjë” në 44 vende. Qëllimi i të përmbajturit nga blerja është të tërheqë vëmendjen e publikut në shoqërinë konsumatore dhe se fitimi nuk duhet të jetë qëllimi i asnjë aktiviteti. Meqë ra fjala, Dita e “Asgjë” festohet më 27 Nëntor në shumë vende të botës. Kjo realizohet nëpërmjet një moratoriumi 24-orësh të blerjeve dhe nëpërmjet aksioneve publike për dhënien dhe shkëmbimin e gjërave të vjetra. Pastrimi kolektiv i dollapëve, i cili u bë ndërkohë që njerëzit ishin në karantinë dhe izolim social, nxiti lëvizjen, si dhe pasigurinë ekonomike të shkaktuar nga pandemia, thonë ekspertët. Rebecca Rockefeller, bashkëthemeluese e projektit “Buy Nothing”, thotë se “ekonomia e dhuratave” ka qenë gjithmonë e pranishme dhe për arsye të mira, transmeton Investitor.me. “Kjo është e vërtetë. “Ka kuptim që kjo është diçka që po e rizbulojmë tani, ne jemi një nga ato momente historike në shoqëri ku duhet të mendojmë shumë se si do të përparojmë dhe nëse mbijetojmë, gjithçka do të ketë sukses”, tha ajo.blic.rs