0.8 C
Tetovo
E shtunë, 18 Janar, 2025
BallinaLajmeBocvarski për BNT: Linja Shkup-Sofje nga qeveritë nuk do të subvencionohet.Ne duam...

Bocvarski për BNT: Linja Shkup-Sofje nga qeveritë nuk do të subvencionohet.Ne duam që linjat ajrore të gjejnë përfitimin e tyre

Kemi aktivitete serioze në fushën e lidhjes së infrastrukturës rrugore me Bullgarinë dhe nga mesi i vitit 2023 do të kemi një lidhje rrugore pjesërisht të zgjeruar dhe të rinovuar plotësisht. Në pranverë do të fillojë ndërtimi i dy seksioneve të para për lidhje hekurudhore në vlerë prej rreth 200 milionë euro, ndërsa tashmë gjatë javës së ardhshme do të arrihet marrëveshje shtesë për të shqyrtuar mundësitë për lidhje ajrore mes Shkupit dhe Sofjes, që do të jetë me kosto efektive për kompaninë ajrore, por edhe për qytetarët, tha në një intervistë për BNT ministri i Transportit dhe Lidhjeve Blagoj Boçvarski.

Në një intervistë, Boçvarski tha se po punonte për një linjë ajrore private ose linja ajrore private që mund të operonte në linjën Shkup-Sofje, por pa subvencione apo mbështetje nga qeveria.

  • Ne duam që linjat ajrore të gjejnë përfitimin e tyre në këtë linjë dhe për këtë arsye jemi të hapur për të diskutuar, për të përfshirë agjencitë e udhëtimit, për të përfshirë të gjithë palët e interesuara, dhomat e tregtisë, kompanitë që kanë disa mundësi për të bashkëpunuar mes dy vendeve për të gjetur kosto-efektivitet. në këtë linjë – Sofje – Shkup, ndoshta Tiranë, Sofje – Shkup ndoshta Athinë, apo ndonjë rrugë të tretë që do t’u japë plus mundësinë qytetarëve, kompanive të biznesit, ndoshta drejt destinacioneve turistike që do të fluturojnë përmes Sofjes ose përmes Shkupit në destinacionin përfundimtar të qytetarët, thekson Boçvarski.

Në një intervistë për Radion Kombëtare Bullgare, Boçvarski tha se në Sofje kanë pasur objekte të shkëlqyera për të diskutuar për disa tema, ndër të cilat lidhja e infrastrukturës rrugore mes dy vendeve, por edhe infrastruktura hekurudhore dhe hapja e linjës ajrore.

  • Nuk po punohet më për ndërtimin e një autostrade të re të shpejtë në pjesën ndërmjet Rankovcës dhe Kriva Pallankës. Ky është një rrugëtim serioz në një seksion shumë të vështirë ku tashmë puna po ecën mirë dhe presim gjysmën e dytë, pra mesin e vitit 2023, për të përfunduar këtë pjesë. Në të njëjtën kohë jemi duke e rehabilituar të gjithë rrugën nga Kumanova deri në kufirin me Bullgarinë. Sigurisht që pjesa nga Kriva Pallanka deri në pikën kufitare Deve Bair me Bullgarinë do të zgjerohet plotësisht, do të rehabilitohet me një korsi të tretë në atë qafë malore, që do të thotë se kemi aktivitete serioze në fushën e lidhjes së infrastrukturës rrugore, thotë Boçvarski.

Sa i përket lidhjes hekurudhore mes Sofjes dhe Shkupit, Bocvarski thotë se është duke punuar në një ndërtim serioz financiar dhe se në pranverë do të fillojë ndërtimi i dy seksioneve të para, një investim prej rreth 200 milionë euro dhe se do të fillojë në vitin 2023. aksioni i fundit.

  • Ky është seksioni i fundit dhe më i vështirë ndërmjet Republikës së Maqedonisë së Veriut dhe Bullgarisë, ku kemi një numër të madh tunelesh, urash për të ndërtuar dhe është një hap tjetër për të cilin sot nënshkruam një Memorandum Bashkëpunimi ku të dy vendet me Të gjithë ekspertët do të përfshijnë dhe do të punojnë së bashku në pikën kufitare, tunelet dhe gjithçka që është komplekse në ndërtimin e kësaj hekurudhe.

Sipas Boçvarskit, çdo përmirësim në rrugën ndërmjet dy vendeve nënkupton edhe zhvillim ekonomik, zhvillim të sektorit të biznesit, lidhje të kompanive, lidhje të qytetarëve në të dy anët e kufirit.

  • Një nga temat që kemi diskutuar është edhe pika kufitare Klepalo afër Berovës, që do të thotë se është një tjetër temë shumë e rëndësishme për lidhjen apo lidhjen e qytetarëve. Edhe këtu kemi një sërë hapash që duhet të ndërmarrë pala bullgare për lidhjen dhe hapjen e një tjetër kalimi kufitar mes dy vendeve, tha Boçvarski.

Në një intervistë, Bocvarski tha se Korridori 8 është një çështje serioze, me rëndësi strategjike për të gjithë rajonin dhe për Evropën, sepse lidh aksin Lindje-Perëndim, nga Durrësi (Shqipëri) përmes Strugës – Ohrit – Shkupit, në Bullgari dhe Zi. Deti..

  • Ky është një aks shumë i rëndësishëm dhe për këtë ne duhet të bëjmë maksimumin që është e mundur, kjo është detyra jonë si Ministri të Transportit dhe Lidhjeve të të dy vendeve, natyrisht edhe të Shqipërisë, që ky aks të fillojë së shpejti ta ndërtojë. dhe le të përfundojmë. Ne kemi nënshkruar edhe një Memorandum së bashku me të tre vendet, por tani duhet të konkretizojmë dhe të hyjmë në zgjidhjen e të gjitha pikave kyçe që ky proces të ecë më shpejt. Konstruksioni financiar është siguruar pjesërisht dhe po punohet në sigurimin e të gjitha mjeteve financiare që nevojiten, ka sqaruar në intervistë Bocvarski.
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments