10.6 C
Tetovo
E martë, 20 Maj, 2025
BallinaLajmeBotaAdministrata Trump më në fund po sjell disiplinë në klasa

Administrata Trump më në fund po sjell disiplinë në klasa

Administrata Trump më në fund po sjell disiplinë në klasa

Administrata Trump më në fund po sjell disiplinë në klasa

15:28, 19/05/2025

Nga Ryan Petty

Javën e kaluar, presidenti Donald Trump nënshkroi një urdhër ekzekutiv që i kërkon Departamentit të Arsimit të SHBA-së të rishikojë dhe të shfuqizojë politikat federale që pengojnë mësuesit të disiplinojnë nxënësit që prishin mësimin. Është një hap që duhej hedhur me kohë.

Prej më shumë se një dekade, udhëzimet e gabuara federale të mbështetura në ideologjinë e diversitetit, barazisë dhe përfshirjes (DEI) dhe teorinë e “ndikimit të pabarabartë” u kanë lidhur duart arsimtarëve dhe kanë krijuar një kulturë kaosi në klasat amerikane. Ky veprim i ri mund të shënojë një pikë kthese drejt rivendosjes së rendit, përgjegjshmërisë dhe respektit për profesionin e mësuesit.

Mësuesit në mbarë Amerikën po ngrenë alarmin: sjellja e nxënësve ka dalë jashtë kontrollit dhe sistemet që supozohet t’i ndihmojnë ata, po bëjnë të kundërtën. Në një sondazh të EdWeek në vitin 2023, 7 nga 10 mësues raportuan përkeqësim të sjelljes. Dhe një sondazh i Fordham Institute zbuloi se mbi 75% e mësuesve bien dakord që disa nxënës problematikë prishin mësimin për të gjithë të tjerët.

Inxhinieria sociale e së majtës në arsimin publik ka arritur në pikën më shkatërrimtare: vdekja e disiplinës. Në të gjithë vendin, distriktet shkollore kanë adoptuar të ashtuquajturat kuadro të “drejtësisë rikthyese” dhe “disiplinës së barabartë” që japin përparësi rezultateve të bazuara në identitet mbi sjelljen reale të nxënësve. Këto nuk janë reforma të padëmshme apo të lëna në kufijtë e mirëqenies emocionale, janë politika që heshtin mësuesit, trimërojnë prishësit e rregullit dhe rrezikojnë vetë nxënësit.

Në vitin 2014, administrata Obama riformuloi mënyrën e zbatimit të disiplinës duke përdorur një lente të “ndikimit të pabarabartë”, duke gjykuar politikat shkollore jo mbi qëllimin, por mbi rezultatin statistik. Shkollat që pezullonin më shumë nxënës të një race sesa një tjetër, mund të përballeshin me hetime për të drejtat civile, edhe nëse sjellja e nxënësve e justifikonte ndërhyrjen disiplinore.

Kjo qasje e gabuar krijoi një efekt paralizues në gjithë vendin. Siç paralajmëroi Heritage Foundation, ajo vendoste pamjen para sigurisë. Mësuesit dhe drejtorët e shkollave ndaluan së pezulluari nxënësit që prishnin mësimin, nga frika se mos përballeshin me pasoja ligjore ose politike.

Të nxitura nga letra “I dashur koleg” e kohës së Obamës, shkollat sot kanë frikë nga hetimet për të drejtat civile nëse statistikat e pezullimeve nuk përputhen me standardet e DEI-t. Si pasojë, mësuesit janë të pafuqishëm. Kur ata guxojnë të flasin, shpesh injorohen, mjafton të pyesni stafin e një shkolle në New York City, ku mosveprimi çoi në një vrasje me thikë, ose më shumë se gjysmën e mësuesve në Broward County që ndihen të pasigurt në klasat e tyre.

DEI në disiplinë nuk ka të bëjë me drejtësinë. Ka të bëjë me frikë, kuota dhe ideologji. Ka ardhur koha që bordet shkollore dhe ligjvënësit të ndërhyjnë, të heqin këto urdhëresa dhe të rikthejnë disiplinën në duart e të rriturve në dhomë.

Megjithatë, mësuesve u thuhet të përgjigjen jo me pasoja, por me “bisedë.” Kuadrot e drejtësisë restorative që favorizojnë “rregullimin e marrëdhënieve” mbi disiplinën, janë bërë normë, të nxitura nga udhëzime federale dhe direktiva të DEI-t. Pasojat janë të rënda.

Pasojat tragjike u panë më qartë në Parkland, Florida. Programi PROMISE, i dizajnuar për të mbajtur nxënësit larg sistemit të drejtësisë, i mundësoi një nxënësi të njohur si i dhunshëm të shmangte përgjegjësinë. Më vonë, ai nxënës kreu masakrën e vitit 2018 në shkollën Marjory Stoneman Douglas High School. Një raport i Komisionit Federal për Sigurinë në Shkolla më 2018 përshkroi efektet paralizuese të këtyre udhëzimeve federale dhe rekomandoi shfuqizimin e tyre.

Efekti në botën reale shfaqet në të gjithë vendin. Një hetim i vitit 2024 nga The 74 zbuloi se në Urban Assembly School for Wildlife Conservation në NYC, muaj të tërë dhune të pakontrolluar kulmuan me vrasjen e një nxënësi me thikë. Mësuesit kishin paralajmëruar në mënyrë të përsëritur drejtuesit e shkollës, por politikat “restorative” i penguan të vepronin.

Megjithatë, udhëzimi i administratës Biden në vitin 2023 e ringjalli dhe e përforcoi qasjen jo-përjashtuese ndaj disiplinës, duke promovuar sërish barazinë mbi sigurinë.

Ndërkohë, familjet po humbasin besimin te sistemi. Një sondazh kombëtar i prindërve nga 50CAN zbuloi mosbesim në rritje dhe një preferencë për vendimmarrjen direkte të mësuesve, sepse prindërit e kuptojnë se shifrat nuk tregojnë më të vërtetën.

Çfarë duhet të ndryshojë:

– Të hiqen urdhëresat e DEI-t të bazuara në “ndikimin e pabarabartë” që minojnë zbatimin e drejtë të disiplinës në shkolla.

– Të zëvendësohet drejtësia restorative me pasoja të qarta dhe të qëndrueshme.

– Të rikthehet autoriteti i mësuesve dhe të mbrohet aftësia e tyre për të menaxhuar klasat pa frikë.

– Të mbrohet e drejta e çdo nxënësi për të mësuar në një mjedis të sigurt dhe të rregullt.

Ne u kërkojmë mësuesve të bëjnë gjithçka, por u mohojmë autoritetin më bazik për të mbajtur kontrollin në klasat e tyre. Derisa kjo të ndryshojë, do të vazhdojmë të humbasim arsimtarë të mirë, të dështojmë me miliona nxënës dhe të tradhtojmë premtimin e arsimit publik.

Ka ardhur koha të ndalojmë eksperimentet ideologjike. Le të lëmë mësuesit të japin mësim përsëri. / Washington Examiner – Syri.net

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments