0.4 C
Tetovo
E shtunë, 30 Nëntor, 2024
BallinaLajmePala bullgare zbulon detaje të protokollit...

Pala bullgare zbulon detaje të protokollit…

burimi i lajmit

https://flesh.mk/%D0%B1%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%BE%D0%B4-%D0%BF/

MPJ bullgare ka përgatitur dhe publikuar një raport për negociatat me Maqedoninë në lidhje me propozimin francez për vendin tonë.

Në të, si edhe më parë, qytetarët maqedonas, në vend të qeverisë së tyre, marrin informacione që nuk i dinë, nga pala bullgare.

Raporti i MPJ-së bullgare për procesin e hartimit të propozimit francez nxjerr në pah tre fakte që Kovaçevski dhe Osmani i fshehin:

  1. Protokolli dypalësh dhe ende sekret maqedono-bullgar është pjesë përbërëse e kornizës së negociatave;
  2. Maqedonia nuk do të fillojë realisht negociatat me BE-në derisa të ndryshojë Kushtetutën, tekstet, nenet për monumentet dhe shumë kushte të tjera;
  3. Ky propozim francez ndan paketën Shqipëri dhe Maqedoni, sepse Shqipëria do të ketë një fillim real të negociatave me konferencën e parë ndërqeveritare dhe Maqedonia do të ketë një fotosesion pro-forma të Kovaçevskit dhe Osmanit në Bruksel, pas së cilës ata do të kenë të merremi me përmbushjen e ultimatumeve bullgare në vend që të punojmë mbi standardet reale evropiane.

Në pikën 4 të këtij raporti thuhet:

“Qeveria aktuale e S. Maqedonia ka interes strategjik për fillimin e negociatave për anëtarësim në BE dhe është e gatshme të bëjë lëshime, madje është e gatshme t’i arsyetojë politikisht para votuesve të saj.

Ky raport bullgar, në fakt, vetëm sa vërtetoi dyshimet e popullit maqedonas se drejtuesit e Qeverisë së Maqedonisë kanë heshtur për një kohë dhe se kanë krijuar përshtypjen se diçka kanë fshehur.

Në shtëpi ata po përpiqen të bindin popullin se po mbrojnë interesat e shtetit dhe në Bullgari shpallin lëshime që më pas janë të vetëdijshëm se duhet t’i justifikojnë votuesve që aktualisht po i manipulojnë.

Në fund të raportit thuhet qartë se kur Maqedonia pranon propozimin francez, ndahet nga pakoja me Shqipërinë, kështu që vendi ynë fqinj do të jetë së paku një hap përpara drejt fillimit të negociatave me ne.

“Pas mbajtjes së konferencës së parë politike ndërqeveritare nga S. Maqedonia dhe rrjedhimisht MVK-ja e parë nga Shqipëria që nisi negociatat, rruga e dy vendeve drejt anëtarësimit në BE praktikisht ndryshon. Atëherë do të jetë e vështirë të argumentohen akuzat ndaj Bullgarisë, se për shkak të bllokimit të S. Maqedoni, ne po pengojmë integrimin evropian të Ballkanit Perëndimor. Do të dobësojë ndjeshëm presionin e jashtëm ndaj Bullgarisë dhe do të forcojë pozicionet bullgare ndaj Shkupit”, thuhet në raport.

Ky raport bullgar deformon premtimet “konkrete” të qeverisë së LSDM-së dhe BDI-së. Derisa krerët e qeverisë maqedonase këtu pohojnë se nuk po negociojnë në dëm të Maqedonisë, pala bullgare zbulon se derisa të ndryshohet Kushtetuta, tekstet shkollore, nenet për monumentet… asnjë nga ato që na janë premtuar.

“Siç shihet nga draft protokolli, ai përfshin një mekanizëm për ndryshimin e përmbajtjes së kurrikulës dhe informacionit publik në RSM sipas rezultateve të arritura nga Komisioni i Përbashkët për Çështjet Historike dhe Arsimore (KPK), një mekanizëm për heqjen të pakicave dhe pretendimeve territoriale ndaj Bullgarisë, përfshirë në planprogramin në RSM (me ruajtjen e asimetrisë në Marrëveshjen e 2017), një mekanizëm për të luftuar gjuhën e urrejtjes, hapjen e arkivave të aparatit represiv të shërbimeve speciale nga periudha jugosllave. dhe rehabilitimin e viktimave të saj, një mekanizëm efektiv për mbrojtjen e të drejtave të bullgarëve në RSM, etj. Është planifikuar një paketë masash afatshkurtra që Shkupi do t’i zbatojë para mbledhjes së IÇK-së së parë” – zbulojnë raportet bullgare.

Sigurisht që edhe pala bullgare bën analiza dhe përllogaritje se sa është kjo në favor të tyre, nga e cila Maqedonia do të pësojë vetëm humbje dhe asgjë më shumë.

“Në të njëjtën kohë, ai lejon një kompromis mbi kornizën kohore për të përmbushur kërkesat afatshkurtra.” Në këtë drejtim, draft-protokolli largohet nga Pozicioni Kornizë 2019. Megjithatë, kjo mund të justifikohet me dëshirën e Bullgarisë për të përfituar nga garancitë e ofruara nga presidenca franceze në procesin e negociatave me BE-në. Është gjithashtu e nevojshme të merren parasysh kërkesat përkatëse të legjislacionit kombëtar në PCM. Për shembull: ndryshimi i teksteve kërkon një periudhë të përshtatshme kohore; hapja e dosjeve dhe ish-shërbimeve të sigurisë, duke përfshirë ndryshimet në legjislacion; ndryshimi i tabelave është në kompetencë të niveleve të ndryshme të qeverisjes (ndryshimi i një pjese të madhe të tabelave dhe mbishkrimeve është në kompetencë të autoriteteve komunale). Puna e SKIV-it dhe rezultatet e pritshme të tij gjithashtu nuk mund të lëvizin sipas kalendarit afatshkurtër të vendosur nga qeveritë e të dy vendeve. Për këtë arsye në draft-protokollin është përfshirë një paketë e veçantë kriteresh afatshkurtra, pa mbulimin e të cilit Shkupi nuk do të pranonte të mbante IPC-në e parë nga Bullgaria” – zbulon pala bullgare.

Lexoni të gjithë raportin NË KËTË LINK

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments