Ajo që dua të trajtoj si kritikë ndaj kësaj qasjeje, që për mendimin tim është provizore, është më formale dhe ka më pak përmbajtje. Ministri Osmani foli për ndërtimin e qëndrimeve të përbashkëta, foli për pjekurinë, respektin dhe besimin reciprok. Sikur ne kemi besim si deputetë të zgjedhur nga populli, deputetët zgjodhën qeverinë dhe qeveria nuk dëshiron të ndajë me ne një Non-paper që është dërguar në Sofje në dhjetor, pyeti deputeti i VMRO-DPMNE-së Antonio Milososki në komisionin e sotëm parlamentar për politikë e jashtme.
Si të ndërtojmë ato qëndrime në të cilat keni shkruar mendimin tuaj, një ekspert e ka plotësuar atë mendim dhe ju nuk na jepni as të drejtën dhe as besimin si deputetë që të japim një sugjerim për atë Non-paper që duam të jetë në përputhje me deklaratën. të cilin e ka miratuar ky kuvend. Shteti na jep besim të plotë duke na dhënë çertifikata shtetërore për të pasur akses në çdo sekret shtetëror, sado i klasifikuar të jetë ai dokument dhe nëse shteti na ka dhënë besim, atëherë pse të mos na japë një politikan që drejton një amanet shtetëror. Ndoshta ju nuk më besoni mua, ndoshta Nikolla Dimitrov nuk ju beson, ndoshta qytetarët nuk i besojnë qeverisë, por pse jo ju nuk keni besim tek deputetët e LSDM-së dhe BDI-së, dhe ata janë deputetë dhe ju kanë votuar, të paktën ndajeni ata çfarë ka në atë Non letër, thotë Milloshoski.
Ju tani po krijoni një precedent të ri ku konfirmoni që ka një dokument, që është joformal, është një version pune dhe ju mohoni mundësinë që deputetët në atë version pune të japin kontributin e tyre dhe mendoj se është një nënvlerësim. të pjekurisë, respektit dhe besimit te deputetët për të cilët folët, shtoi ai.
Milososki theksoi se vendimi për negociata ishte i kushtëzuar sepse siç tha sot nuk do të ketë diskutim për këtë temë, ndërsa shtoi se Bujar Osmani, Nikolla Dimitrov dhe Oliver Spasovski si ministër teknik i atëhershëm në një konferencë për media para opinionit maqedonas thanë se vendimi është pa kushte.
Gjëja e dytë që dua të përmend është se ju folët për vendimin e marsit 2020 për fillimin e negociatave. Por, kur u mor ai vendim, ju personalisht në një konferencë për media para opinionit maqedonas me Nikolla Dimitrov dhe Oliver Spasovski si kryeministër teknik i atëhershëm thatë se vendimi është i pakushtëzuar, dhe ne shohim se tani janë 5 + 1, 3. + 1, 2 + 1 kemi kushte që shkojnë deri në Kushtetutën e Republikës së Maqedonisë, e cila është themeli i sovranitetit politik të një shteti, sqaroi Milloshoski.
Milososki thotë se linja ndërmjet bisedimeve dhe negociatave është e hollë, duke vënë në dukje se prioriteti i qeverisë është të qëndrojë në pushtet dhe ata mund të vijnë për të diskutuar mbi identitetin dhe gjuhën, duke pyetur pse, nëse ka vullnet të mirë nga ana e Bullgarisë, marrëveshja ndërmjet Maqedonia dhe Frontext.
Pika e tretë ka të bëjë me identitetin dhe gjuhën. Ju thoni që ne nuk negociojmë për identitetin dhe gjuhën, por ka biseda. “Sapo të ketë bisedime, kufiri mes bisedimeve dhe negociatave është i hollë, mund të bëhet presion politik, shohim që qeveria ka synimet e veta, prioriteti kryesor është të qëndrojë në pushtet dhe ai prioritet mund të të çojë në negociata. ka thënë Milloshoski.
Në fund të fundit, nëse ka vullnet të mirë dhe kjo është në interes të Maqedonisë dhe Bullgarisë dhe Bashkimit Evropian, atëherë pse qeveria e re bullgare, nëse ka pikëpamje vërtet të ndryshme, nuk pranon të nënshkruajë marrëveshjen mes Maqedonisë dhe Frontext, thotë. Milloshoski.
Milloshoski theksoi se ky është memorandumi i tretë që nënshkruhet nga pala maqedonase dhe bullgare për ndërtimin e Korridorit 8.
Ky është memorandumi i tretë i nënshkruar për Korridorin 8, por qeveria juaj nuk mund ta përfundojë Bllaçin për pesë vjet, qeveria juaj nuk mund ta përfundojë autostradën Kërçovë Ohër Struga dhe tani kanë nënshkruar një memorandum për Korridorin 8, kjo është shumë mirë, por veprimet tuaja bëjnë. të mos na sigurojnë se mund të arrihet ajo që është nënshkruar si deklaratë, është i vendosur Milloshoski.