Shpenzimet konsumatore të Maqedonisë pritet të rriten për 260 milionë euro këtë vit, deri në vitin 2025 do të rriten në një vlerë të vlerësuar prej 2,5 miliardë euro dhe sipas të dhënave të fundit do të arrijnë në 1,9 miliardë euro deri në fund të vitit 2023.
Megjithatë, qytetarët shpenzojnë pjesën më të madhe të të ardhurave të tyre mujore për konsum ditor në tregje.
Qytetarët presin nga tregjet produkte cilësore dhe të sigurta, shërbim cilësor, ofertë të larmishme dhe të pasur, staf ndihmues dhe miqësor. Konsumatorët fitojnë gjithashtu zakone blerjeje. Disa prej tyre ndjekin aksionet në tregje, ndërsa të tjerët thjesht mësohen me tregje të caktuara dhe zakonisht blejnë atje.
Pavarësisht gjithë kësaj, kompanitë ndërtojnë marrëdhënie të forta me konsumatorët dhe krijojnë vlerë për konsumatorët dhe veten e tyre.
Portali Money analizoi të dhënat nga Rrjeti i Biznesit mbi të ardhurat dhe fitimet e bëra nga tregjet më të mëdha tregtare në vitin 2023. Në dhjetë liderët e tregjeve ku bëhet më së shumti pazar, qytetarët lanë mbi një miliard euro vitin e kaluar dhe u realizua një fitim prej gati 38 milionë eurosh.
TREGET QE QYTETARËT I PREFEROJNË MË SHUMË
Lideri i biznesit me të ardhurat më të larta për disa vite me radhë është Cam Market. Qytetarët lanë 268.8 milionë euro në këtë treg vitin e kaluar. Si tregu i dytë për nga të ardhurat, pason Kiper me 175.2 milionë euro. Stocomak, me një qarkullim prej 138.5 milionë euro, është në vendin e tretë, si në vitin 2022, por më pas me të ardhura më të ulëta – 119.8 milionë euro. Në vitin 2023, Vero ia kaloi Tinex-it me të ardhura të realizuara prej 102.6 milionë euro, krahasuar me vitin 2022, kur kishte një xhiro të realizuar prej 90.4 milionë eurosh dhe renditej pas Tinex-it. Kit-go tashmë është vendosur si një zinxhir që bën të ardhura të mira. Të ardhurat totale të vitit të kaluar ishin 86.9 milionë euro, ndërsa në vitin 2022 ka realizuar një xhiro prej 78.1 milionë euro.
Tregu i Malit të Zi është gjithashtu në dhjetëshen e parë të renditur sipas të ardhurave. Vitin e kaluar kjo kompani ka realizuar të hyra prej 22.8 milionë euro.
KUSH SA FITIM KA BËRË
Rekord mbajtësi i fitimit për disa vite me radhë është Veropoulos, me fitime të realizuara për vitin 2023 prej 10.3 milionë euro, me një rritje prej 12.79 për qind krahasuar me vitin 2022. Interesant është fakti se për nga të ardhurat Vero është në vendin e katërt, ndërsa për sa i përket fitimit prej vitesh është lider. Më poshtë është Cam Market me fitime prej 7.3 milionë euro, që është pothuajse dyfishi? nga fitimet në vitin 2022, kur fitimi ishte 4.9 milionë euro. Në tre liderët e parë të biznesit me fitimin më të lartë është edhe Kiper, me të ardhura neto prej 5.5 milionë euro.
Rritjen më të madhe në listën e fitimeve e ka arritur Tinex, me 208 për qind më shumë se në vitin 2022. Në vitin 2023 ai fitoi 1.4 milionë euro
Në fakt, në pjesën më të madhe, kompanitë përsëriten në të dyja renditjet: Stocomak me një fitim prej 4.1 milionë euro është në vendin e katërt (e treta për nga të ardhurat); Kit-go është i pesti në fitim (3.8 milionë euro) dhe i gjashti për nga të ardhurat, Ramstore me një fitim prej 2.4 milionë euro është i gjashti në fitim dhe i teti në të ardhura.
Siç shihet nga të dhënat, dy kompani nuk figurojnë në listën e fitimeve, por ka në listën e të ardhurave. Ata janë Grandprom-Zur dhe Mali i Zi.
Për sa i përket fitimeve, në mesin e këtyre 10 zinxhirëve tregtarë, kompania Omer mund të mburret më së paku. Vitin e kaluar ka realizuar 932 mijë euro fitim.
NUMRI I PUNONJËSVE SIPAS TREGJEVE
Punonjësit janë burimi më i vlefshëm i kompanisë. Janë gjithsej 7793 punonjës në këto 10 drejtues biznesi. Tregjet Kam dhe Tinex kanë numrin më të madh të të punësuarve. Në Kam fitojnë 1251 punonjës, në Tinex 1196. Kiper dhe Keith kanë secili rreth 900 punonjës. Në dhjetë liderët e bizneseve për nga numri i punonjësve, Reptil është në vendin e fundit, me 280 punonjës, por ky treg, megjithatë, nuk renditet as në listë për nga fitimi dhe as në listë për nga të ardhurat.
Trendi botëror i zhdukjes së dyqaneve vendore, me ritëm të përshpejtuar dhe pa përjashtim, është edhe në Maqedoni dhe po forcohet me hapjen e më shumë qendrave tregtare, e nga ana tjetër edhe tregjet ndjekin këtë trend dhe hapen. dyqane më të mëdha dhe më të pajisura që mund të plotësojnë kërkesat e konsumatorëve.