Nga gjithsej 30 portalet që “Fondacioni Metamorfozis” po shqyrton në kuadër të një hetimi më të gjerë në lidhje me raportet financiare për zgjedhjet parlamentare të mbajtura më 8 maj të këtij viti, pothuajse gjysma nuk kanë dorëzuar raporte financiare se sa para. të marra nga buxheti i shtetit për reklama partiake që hynë në garë zgjedhore.
Kjo shihet nga përgjigjet që ka marrë Meta.mk përmes kërkesës për qasje në informata publike, të cilat janë dorëzuar në Komisionin Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit (KSHPK), Entin Shtetëror të Auditimit (ESSH), Ministrinë e Financave dhe Komisioni Shtetëror Zgjedhor (KSHZ).
Kemi kërkuar raporte financiare për 30 portale dhe nga DKSK dhe ZSHR na kanë thënë se gati gjysma e tyre nuk i kanë dorëzuar.
Portalet (n.z. – renditen 12 portale) nuk kanë dorëzuar raporte financiare në Entin Shtetëror të Auditimit për zgjedhjet parlamentare të mbajtura më 05.08.2024, sipas përgjigjes së marrë nga Enti Shtetëror i Auditimit.
Nga ana e (n.z. – renditen 13 portale) raporti për hapësirën reklamuese të shfrytëzuar nga pjesëmarrësit në fushatën zgjedhore nuk i është dorëzuar Antikorrupsionit-së, thuhet në përgjigjen e Antikorrupsionit.
Transmetuesit dhe mediat e shkruara dhe mediat elektronike (portalet online) në vend ishin të detyruar të paraqesin një raport për hapësirën reklamuese të përdorur nga secili prej pjesëmarrësve në fushatën zgjedhore dhe fondet e paguara ose të kërkuara mbi këtë bazë jo më vonë se 15 ditë pas fundi i fushatës zgjedhore.
Ndryshe, raportet për reklamat politike me pagesë duhet të publikohen në katër vende, përkatësisht në faqen e Komisionit Shtetëror të Zgjedhjeve, Entit Shtetëror për Revizion, Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit dhe Ministrisë së Financave.
KSHZ-ja këtë vit ka llogaritur një shumë rekord të parave të destinuara për reklama politike të paguara dhe më pas nga llogaritjet rezultoi se për zgjedhjet e dyfishta nga buxheti i mediave do të ndahen 10.6 milionë euro.
Në hapësirën online janë regjistruar rreth 250 portale për të marrë një pjesë të byrekut reklamues për zgjedhjet. Kandidatët dhe partitë vendosën vetë se ku dëshironin të reklamonin, por një pjesëmarrës mund të shpenzonte maksimumi 15 mijë euro për një portal.
Zgjedhjet e dyfishta këtë vit tërhoqën numrin më të madh të portaleve të interesuara për të ndarë tortën zgjedhore me vlerë disa milionë euro. Në zgjedhjet lokale të vitit 2021 janë regjistruar gjithsej 176 portale, ndërsa në zgjedhjet parlamentare të vitit 2020 janë regjistruar gjithsej 235 portale.
Meta.mk paraprakisht raportoi se rruga për të arritur deri te raportet financiare të mediave është tejet kaotike dhe e çorganizuar. Kemi regjistruar dokumente të pozicionuara gabim, gabime shtypi, fletë të skanuara keq, një numër të madh raportesh të papublikuara, por edhe një numër të madh të atyre të publikuara – të fshehura në lidhje pa emër.
linqet
https://meta.mk/plateno-politichko-reklamiranje-so-pechatna-greshka/