12.3 C
Tetovo
E premte, 18 Tetor, 2024
BallinaLajmeKRYEREVIZORI Shtetëror Acevski/ “MARRËVESHJA E PARË PËR KORRIDORIN 8 U BË NË...

KRYEREVIZORI Shtetëror Acevski/ “MARRËVESHJA E PARË PËR KORRIDORIN 8 U BË NË 1996, TANI JEMI 2024”: “A jemi mjaft të pasur për të keqmenaxhuar investimet publike”?

Edhe pas 28 vitesh vendi nuk ka hekurudhë dhe pyetja është se sa vlerë të shtuar ka humbur ekonomia dhe turizmi në dekadën e fundit derisa po ndërtohet autostrada Kërçovë – Ohër, tha sonte kryerevizori shtetëror Maksim Acevski. duke komentuar raportet për realizimin e investimeve kapitale.

Acevski në paraqitjen e tij të ftuar në televizionin Sitel, iu referua edhe resurseve minerare, duke theksuar se ne i trajtojmë në mënyrë të papërgjegjshme, sepse sipas analizave, nga shfrytëzimi i tyre praktikisht përfitojnë vetëm kompanitë private, por jo edhe shteti.

  • Marrëveshja e parë për Korridorin 8 është lidhur në vitin 1996 dhe tani jemi në vitin 2024 dhe fatkeqësisht nuk kemi hekurudhë. Bëhet fjalë për 28 vjet. Për kreditë dhe kreditë për këtë Korridor, shteti deri më tani ka paguar 4.6 milionë euro komisione dhe kosto ndihmëse për këstet dhe kreditë e patërhequra. Për Korridorin 8 u përcaktuan fillimisht 340 milionë euro dhe deri në ditën e auditimit 560 milionë. Mbetet vetëm të hamendësojmë se sa do të jetë kjo shumë deri në realizim. Në vitin 2020 kemi informacion për Klinikën Klinike në Shtip, për autostradën Kërçovë – Ohër, për hekurudhën nga Kumanova deri në kufirin bullgar. Kostoja totale e investimeve kapitale në atë periudhë ka qenë 57 milionë euro, nga të cilat shteti ka paguar 17 milionë euro gjoba për kreditë dhe kreditë e papaguara, shtrohet pyetja, a jemi mjaft të pasur për të menaxhuar në mënyrë të papërshtatshme investimet publike, theksoi auditori.
  • Sipas tij, “që nga pavarësia e shtetit, ne qartësisht nuk kemi ndërtuar një sistem për përcaktimin e investimeve kapitale prioritare”.
  • Lidhur me qëndrimin e ministrit të Transportit dhe Lidhjeve se autostrada Kërçovë – Ohër do të përfundojë në vitin 2026, ZSHR thotë se Marrëveshja për këtë autostradë skadon më 31 dhjetor 2023.
  • -Në ligjin përkatës janë bërë ndryshime dhe plotësime për t’i bërë aneks Marrëveshjes për ndërtimin e autostradës, e cila zgjat dhjetë vjet dhe vlera fillestare e së cilës ishte 411 milionë euro, në këtë moment, deri në fund të vitit. rishikimi është 589 milionë euro dhe realizimi deri në ditën e nxjerrjes së raportit përfundimtar të auditimit ka qenë 466 milionë euro. Pyesim, cila është vlera e shtuar që kemi humbur për 10 vjet në mungesë të autostradës, sa ka humbur ekonomia jonë, sa ka humbur turizmi, sa jetë kemi humbur, theksoi Acevski.
  • Ai thekson se pasuritë minerale nuk na takojnë vetëm neve, por edhe gjeneratave të ardhshme dhe këtë duhet ta dinë, siç tha ai, përfaqësuesit e pushtetit ekzekutiv.
  • Fatkeqësisht, ne sillemi në mënyrë të papërgjegjshme. Notat në raportin e fundit të auditimit janë të mjerueshme. Nëse më pyesni se sa janë të ardhurat totale në buxhetin e shtetit nga shfrytëzimi i burimeve minerale për mermer, janë vetëm një për qind e fitimit total të kompanive private që lejohen të shfrytëzojnë në vendin tonë. Pyete veten nëse, nëse do të ishit pronar, do të lejonit që dikush t’ju paguajë vetëm një për qind të fitimit që fiton, vendosi Acevski.
  • Sa i përket raportit të prokurimit publik, auditori theksoi se në SHA ESM janë konstatuar parregullsi të mëdha.
  • Ka parregullsi të mëdha në dhënien e kontratave të prokurimit publik në SHA ESM. Nuk do të thosha se është nga injoranca sepse është një shoqëri aksionare që ka një numër të mjaftueshëm punonjësish të kualifikuar për prokurim publik. Në raportin e auditimit thuhet se situata të caktuara përsëriten. Mënyra e dhënies së kontratave të prokurimit publik me vlera të mëdha në vendimet e prokurimit dhe dokumentacionin e tenderit flet për shuma të konsiderueshme materiale. Në bazë të kësaj shoqëria aksionare ishte e obliguar që të sigurojë konkurrencë të përshtatshme dhe mënyrë të duhur të veprimit në dhënien e kontratave, tha Acevski.
  • Në pyetjen se a është kjo mënyrë e ligjshme e manipulimit të tenderëve, Acevski u përgjigj se nuk mund të përdorë një mënyrë të tillë shprehjeje.
  • Shprehim dyshime në mënyrën e dhënies së kontratave të prokurimit publik. Ky dyshim u është dorëzuar autoriteteve kompetente të cilët duhet të shqyrtojnë dëshmitë që kemi ofruar, cilat blerje i janë nënshtruar auditimit, çfarë vërejtje kemi gjetur dhe cili është mendimi ynë. Pra, ne shprehim dyshime për parregullsi të caktuara, JO duhet ta konfirmojë ose refuzojë atë dyshim dhe nëse vërtetohet do të vijojë procedurë para gjykatës kompetente, sqaroi auditori.
  • Në Revizionin Shtetëror janë 1300 subjekte që i nënshtrohen auditimit dhe në vit Instituti mbulon 60 – 70. Ka institucione që nuk janë audituar, por sipas Acevskit janë krejtësisht të parëndësishme.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments