12 C
Tetovo
E martë, 26 Nëntor, 2024
BallinaLajmeShpërdorimi i kartelave të pagesës në Stopanska banka: As blenë, as paguanin,...

Shpërdorimi i kartelave të pagesës në Stopanska banka: As blenë, as paguanin, dhe nga llogaria i janë tërhequr 20 euro

Transaksionet e specifikuara janë shfaqur vetëm me një numër të izoluar të kartave dhe Banka ka reaguar menjëherë, sipas Stopanska banka.

Qytetarët e shqetësuar thonë përmes rrjeteve sociale se 20 dollarë nga llogaria e tyre e transaksionit në Stopanska banka i ka marrë një kompani nga e cila as kanë blerë dhe as kanë paguar asgjë. Stopanska Banka ka konfirmuar për “Sloboden Pechat” se ka pasur raste të tilla, por thonë se këto janë dukuri të izoluara dhe se klientët do të kompensohen.Transaksionet e treguara u shfaqën vetëm për një numër të izoluar kartash, gjatë të cilave banka reagoi menjëherë. Fillimisht, tregtari i caktuar është bllokuar për të parandaluar transaksione të tilla në të ardhmen, pas së cilës banka ka vazhduar me një ekzaminim të detajuar të rastit. Kartat u rilëshoheshin menjëherë klientëve pa pagesë (me numra të rinj të kartelave), dhe përveç kësaj, Banka ndërmori veprime shtesë – për të parandaluar fillimisht debitimin e llogarisë nga jashtë (përmes sistemeve Visa/Mastercard), dhe nëse debitimi Nëse ndodh, klientët do të kompensohen në kohën më të shkurtër të mundshme me rimbursim të mjeteve me datë valutore – thonë Stopanska banka.

Nga aty sqarojnë se ky është një problem global dhe tregu ynë, për fat të keq, nuk është i imunizuar.

  • Kreativiteti i kriminelëve nuk mund të parashikohet gjithmonë, por mund të parandalohet me monitorim të rregullt, futjen e mekanizmave shtesë të kontrollit dhe, natyrisht, trajnimin e përdoruesve të kartave. Për këtë arsye, banka vazhdimisht i bën apel klientëve nëpërmjet rrjeteve sociale dhe në faqen e saj të internetit që të kenë kujdes në futjen e të dhënave të kartës online, veçanërisht në rastet e pikave të panjohura të shitjes dhe ofertave joreale të shitjes për marrjen e dhuratave me vlerë (për shembull, ju jeni fituesi e mundësisë për të blerë iPhone për 1 euro) – thonë Stopanska banka.

Të gjitha kartat e lëshuara nga Stopanska banka kanë mbrojtje “3D Secure”, e cila u mundëson klientëve gjatë përdorimit të kartës në e-commerce, tregtarëve që kanë edhe standardin “3D Secure” (i detyrueshëm në Evropë), të mund të konfirmojnë çdo transaksion në internet me duke futur fjalëkalimin OTP të marrë përmes një mesazhi SMS në email.

Në të njëjtën kohë, përmes aplikacionit tonë celular m-banking, klientët kanë mundësinë të vendosin në mënyrë të pavarur një kufi për lloje të caktuara transaksionesh për secilën kartë individuale (e-commerce, tregtim dhe tërheqje të parave nga ATM-të brenda dhe jashtë vendit). si dhe për të bllokuar dhe zhbllokuar kartat e pagesave në çdo kohë. Gjithashtu, banka i jep klientit informacion me SMS për çdo transaksion të autorizuar jashtë vendit ose sipas disa kritereve që ajo i njeh si të rrezikshme. Në këtë mënyrë, nëse klienti percepton se nuk është bërë me dijeninë e tij, duhet të telefonojë menjëherë në Qendrën e Kontaktit për të bllokuar kartën ose ta bëjë vetë përmes aplikacionit celular. Banka u ofron klientëve të saj një kartë të veçantë interneti, me të cilën klienti mund të menaxhojë fondet që depoziton të destinuara për blerje specifike – sqarojnë Banka.

Siç ka shkruar tashmë “Sloboden Pechat”, vitin e kaluar janë regjistruar gjithsej 173 krime me kartela pagese, ka thënë MPB. Prej tyre, 138 janë “dëmtim dhe akses i paautorizuar në një sistem kompjuterik”, dhe 35 janë regjistruar “prodhim dhe përdorim i kartës false të pagesës”.

Banka Popullore shpjegoi gjithashtu se çfarë bëhet në rast të mashtrimit të llogarisë së transaksionit.Qytetarët, në rast të mashtrimeve që lidhen me llogaritë e pagesave, duhet të reagojnë menjëherë në bankën komerciale, për të bllokuar produktin bankar përkatës – zakonisht kartën e pagesës që lidhet me mashtrimin. Pas raportimit të rastit në bankën tregtare, vijon procesi i kontestit të transaksionit. Kështu, për shembull, Visa dhe Master kanë një procedurë ekzistuese për kontestimin e transaksioneve përmes platformës zyrtare. Procedura për kontestimin e transaksioneve mund të zgjasë deri në 90 ditë. Pas përfundimit të procedurës, klienti informohet në mënyrë të rregullt për gjendjen e ankesës nga banka komerciale – thonë nga Banka Popullore.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments